13 Temmuz 2012

TANIŞALIM

Yanaş evladım, yanaş yanaş çıkartamadım yüzünü. Karanlıkta mı kaldın, yoksa yüzün mü kararmış senin? Uzat bakayım burnunu güneşe doğru, bakışlarını biraz daha kaldır yukarı... Yok siz önceki gün dövüştüğüm değilsiniz.

Tanışalım, Cem ben. Noktadan sonra baş harfleri her zaman büyük yazamayabilirim ya da özel isimlerin ilk harfini ama noktalama işaretlerine dikkat etmeye çalışırım. Severim hüzünlü yazıları ve sayarım o yazıları yazanları. Hatta hüzünlü yaşarım ben en çok ya da sinirli. Eskiden daha eğlenceli olduğum söylenir, ben söylerim daha çok...


Çekinmeyin çekinmeyin, bi kuble daha samimi olabilirsiniz. Şakasına bukle de olur, ortam ısınır belki.hem Cem Özer' i de anmış oluruz, hala aynı espriyi yapmadığını umarak... Hoş bu sıcakta yeni bi sıcak hava dalgası... 
pofffff... 
O zaman şarkı söylemek lazımsa, ki BUYRUN

Neticede Cuma.

cem ben, tanışalım.

38 yorum:

  1. tanışalım. kuul'umsu ben. hayatı bazen çekilmez buluyorum. sanırım o da beni çekilmez buluyo. sonra ben de kendimi çekilmez buluyorum. bu böyle sürüp gidiyo.. hayatı ve hayatımı ironiye dönüştürüp ironiyle yazıyorum. ya da yaşarken değil de yazarken gülüyorum. bilmiyorum. neyse kuul'umsu ben. şarkıyı dinledim. o zaman hayatın yükü hafifler mi belki biraz? hem neticede bugün cuma. kuul'umsu ben. memnun oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayatın birini çekilmez bulduğunu hiç sanmıyorum, şayet varsa böyle bir şey sizi ayakta alkışlarım bayan...:)

      cuma ne has bi gündür değil mi?

      candır belki canandır. aşık olunacaksa cumaya olunabilir bence..:)

      Sil
  2. Ben de Vladimir, memnun oldum. Gerçek adımı da çok saklamıyorum ama blog şeysi işte bu ad yapıştı kaldı üzerime. Google da aranınca çıkıyor ismim. Vlasdimir iştei dertli biri :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezenci arkadaşım beniiimmm:..:))

      Sil
    2. o zaman gerçek adını, kimliğini, adresini, telefon numaranı, varsa otomobilinin plakasını, anne kızlık soyadını vs. yaz buraya..:)))

      Sil
  3. tanısalim.. pandora ben. akıllı, oldukça zeki.. nadiren tripli.. çok nadiren huysuz.. bir baltaya sap olamayan ama sapa çok iyi balta olan.. mulayim.. kendi halinde. az konuşan.. çok susan bir pandora...

    ee memnun oldun mu bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maşallah, egonuza sağlık..:))

      memnun oldum tabi yaa, insan gibi insanlarla tınşmaktan memnun olmaz mı insan (amma insani bi cümle oldu.:)

      Sil
    2. ahhhh egolarım... öyle çok seviyorum ki onları. beni ben yapıyorlar. yalnız ego ve bencilliği bir tutuyorlar ki alakası yok.. hem de insan kendini sevmezse başkalarını sevemez derler, çok sevgili Cem arkadaşım.. bunu sen benden iyi biliyorsun :)

      bir de hayvanları sevmeyen insanları sevemez var ki konu dışı.. :)

      Sil
    3. roman havası eşliğinde ve göbek atarken haliyle "abe ayvanları sevelim be ya" diyesim geldi..:))

      ben kendimi sevmediğim zamanlarla karşı karşıyayım şu ara. kendimi kendime sevdirecek taktikler arıyorum...:)

      Sil
  4. Pabuç ben...

    Ve kim olduğunu anlayamadığım birinin hayatını yaşıyor gibiyim bu aralar...Bu durumu hiç sevmedim ve geçmesi için çabalıyorum çabaladıkça da içine çekiliyorum ve işte bundan çok korkuyorum...

    Pabuç ben ;bu durumdan da çıkmayı umuyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o çabalama durumu daha bi batmaya vesile olmak gerekiyor. Herkesin yaptığını yapıp tavsiyede bulunabilirim; kitap oku ve aklına düşen ve canını sıkan her düşünceden sonra "amaaan salla" de. bunu derken yeşili düşün, elindeki kahveyi düşün, denizi doğayı düşün sağlığını düşün vs.gerçekten işe yarıyor.

      vuuuu verdiğim tavsiyeler beni bile şaşırttı...:)

      Sil
  5. Ben de Serap.
    Noktalama işaretlerine takık olmayı severim.
    Onun dışında da Serapus adını lisedeki İngilizce öğretmenim koymuştu bana. Sanırım güzel bir söz söylemiştim, sözü yazıp altına da Serapus yazmıştı tahtaya. Ne dediğimi ise hatırlamıyorum.
    He sahi ben de İngilizce öğretmeni oldum sonra. Evet bu yıl bitirdim, oldum şimdi. Şimdi öyleyim.
    Bir de memnun oldum tanıştığımıza Cem.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dil bilen insanlara saygı duymanın ötesinde o ikinci dilin eğitmeni olana ayrı bi saygı duymalı . belkide bu düşüncem aynı bölümü kazanma ihtimalı olan yeğenim ve ona olan sevgim vesilesiyle daha bi kökleşmiştir...

      Sil
    2. Hala öğretmen gibi hissetmiyorum kendimi ama ben. Belki öğretmenlik yapmaya başladığımda hissedebilirim.
      O yüzden o çok saygılı kısmı geçebiliriz. :)
      Yeğenine, meslektaşım olacak gence başarılar diliyorum o halde. :)

      Sil
    3. henüz açıklanmadı sınavlar ve fakat okuduğu lise itibariyle kolayca kazanacağını umuyoruz...

      staj döneminde de alışamadın mı öğretmenliğe

      Sil
    4. Eh çok olmasa da alıştım gibi. Ama öğretmenlik için çok küçükmüş gibi hissediyorum hep kendimi. :)
      Birkaç yıl çalıştıktan sonra adapte olabilicem sanırım.
      Bakalım. :)

      Sil
    5. sonrası daha eğlencelidir tahminim. ben hiç sevmedim o mesleği ve haliyle atanamayan öğretmenlerden biri olarak kaldım..:)

      Sil
  6. Ben kötüceyim, iyice...

    Beni tanımazsın ve tanımadığın insanlarla ilgili de fazla konuşmamalısın; özellikle de yüzündeki çizgiler yaşından fazla bir şeyi anlatmıyorken.

    Beni tanımazsın; ne tuhaf bir kutuda sakladığım egolarım vardır benim ne de dilim pabuç kadardır...

    Beni tanımazsın; hüznüme hüznünü eklemeye çalışma, sonra çıkaramazsın...

    Beni tanımazsın; dün gece dövüştüğün kişi ben değilim belki ama beynini seninle dövüşmeden de zedeleyebilirim.

    Beni tanımazsın; tanınmayacak haldeyim ki, ne mor yağdı üstüme ne de yağmur yağacak...

    Beni tanımazsın; yazdıklarımız gibi değiliz hiçbirimiz, okudukların yarım, tamlayamazsın...

    Ben de seni tanımam; Cemevleri gibisin, toplanın demektesin insanlara da dışardan konuşanın çok içini bilenin az...

    Beni tanırsın aslında; yanlış anlaşılmalardan tanırsın, yanlış tanır, yanılırsın...

    13. cuma şerefine sezenin bol olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kişileri değil o kişilerin yazdıklarını tanımak yeğdir blog ortamında. hatta en güzeli budur. Pespayeliğinin altında altınla kaplanmış insanlığı ve kelimeleriyle çok insanlar vardır buralarda, bi ihtimal.

      belki bi kuble daha samimiyetten sonra konuşabilirim insanlar hakkında ama bi yanlış anlaşılmadan yanlış tanımam, bazılarının hakkı bende biraz daha çoktur. kelimelerinin hatrına, ve hayatlarının elbet...

      ve hüzün iyidir, dövüştürmemek lazım.

      bugün "13. cuma " yazıp mesaj olarak gönderdim eşe dosta, yoksa sanada mı ulaştı mesajım...:)

      Sil
    2. Yazdıklarımı somut bir anlamı yoktu aslında... Biraz serbest çağrıldım :P

      Günlere vurgulu vurgunsun da "Cuma" ile ilgili yazmandan anlayıp, mesajı aldım :P

      Sil
    3. biz anlarız birbirimizi, tanışmasak etmesek de. karşılıklı edebiyat parçalamak bizimki belki, art niyetsiz...

      Sil
    4. Pandora'ya ve pabuç'a açıkça ayıp etmisin erdost

      Sil
  7. güldüğüm gibi bir kelime olsa, yani güldüğümün nasıl bir gülme olduğunu tanımlayacak bir kelime. yok işte... o vakit şarkı söylemek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman yüreğin yükü hafifler belki biraz...

      Sil
  8. ...."bir ben var benden içeri" demek geldi içimden yorumları okurken:) Normal zamanda hafıza problemi yaşayan bendeniz, sinirli olunca en ufak detayları hatırlayıp, fırtınalar koparacak hiddete teslim olurum. Sakinleşince kendime şaşırır, bu kimdi diyecek kadar kendime yabancılaşırım :) Ben tanışma faslını çok uzun tutanlardanım. Bu nedenle çok uzatmadan sayfayı kapamalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatta belki fırtına koparacak detay ararsın. bilirim bu halleri, yabancı değil..:))

      kendiliğinden bir tanışma faslı gibi oldu, kendini anlatma özetle. çok güzel oldu bu yorumlar, yazı anlam kazandı sayenizde... aklınıza sağlık

      Sil
  9. ben seni çok sevdim ya da sevmeye birini arıyodum sen denk geldin. yazmıyorum,çizmiyorum daha doğrusu yazamıyorum,çizemiyorum. yeni mezun oldum. diplomamı almadım daha mezun sayılmıyorum gerçi. yani ösym'den haber bekleyen lise mezunu bi işsizim şimdi. bazı arkadaşlarım çok sıcak kanlı olduğumu söyler bazıları da buz dolabı gibi olduğumu. dengesizim galiba. içimde bi yerlerde bi ton çocuk yaşıyo. atlarım,zıplarım,coşarım sonra da ağlarım. en büyük zevkim yağmur yağarken elimde çayla dışarıyı izlemek. bunu ankarada yapmayı istiyorum artık. bu arada ben melike

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o değişken halin dengesizlikten değil, kişilerden kaynaklı diye düşünüyorum. herkese aynı mesafede, aynı tavırla yaklaşmamız imkansız. neticede biz şarkıcı oyuncu değiliz ki hep aynı tavrı sergileyelim..

      umarım ösym' den istediğin bir sonuç gelir...

      teşekkürler bu arada...

      Sil
    2. Melike ben de memnun oldum burada seni tanıdığıma.Ben de Cem arkadaşımın dileğine katılıyorum.Umarım istediğin puanı alırsın ve çok istediğin bölümü kazanırsın.sevgiler.

      Sil
  10. Tanıştığımıza çok memnun oldum Cem:)Ben Sanem diğer adıyla kamikaze:)Ben bloğa ilk başladığım zaman profile yazdığım yazıyı paylaşayım.

    ben kendimi henüz keşfedemedim.zaten kim keşfetmiş ki değil mi,bu arayış bazen ömür boyu sürebilir.kısacası yaşama sıkı sıkıya sarılmış,her anın tadını çıkaran,gülümseyen yüzler görmek için çaba sarfeden ama hayatı bir o kadar ciddiye alan ademkızıyım:)

    YanıtlaSil
  11. gülümsetme ve gülümseme konusunda hiç şüphem yok senden yana. yeni nesil polyanna..:)

    YanıtlaSil
  12. "doğru "severim hüzünlü yazıları" ve lakin sadık değildi hiçbiri hüznüne...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan bile sadık değilken, bi başka şey neden olsun ki.

      Sil