5 Temmuz 2012

BUGÜN HERKESİ SEVİN!

Şimdi, otursak şurda yan yana ya da karşı karşıya. dünyayı alsak önümüze ya da sırtımızı dönsek ona -o  zaman yan yana otursak en güzeli- küssek, basıp gitsek yokluğa ya da klasiktir ama hiçliğe...


Şimdi cesaretin var mı; kapatsak telefonları, sonra soyunsak, en çokta kibiri çıkartsak üstümüzden. Sonra en saf halimizle, basıp gitsek geceye. 
El ele, göz göze, yan yana ve şarkı sözü dilinde can cana belki
Ve gurursuz,
ve kibirsiz
basıp gitsek geceye...

Ha soyundum sanıp şehveti çıkartmayı unutma, en çıplağında giyinmişsindir ya onu,  sonra en çıplağımızdır  hep şeytana en yakın olan yanımız ya; en günahkarımızdır...
daha parlak, daha canlı bir tene satılır da, masumiyetimiz gider hiç liraya.
falaan falan...
-------
Al işte, günlerden perşembe. Sonra ŞU bloga bi bakın geçerken ya da doğum gününü kutlayın. Ne bileyim birilerine destek olmak iyi gelir belki...
belki...


Sonra "bugün herkesi sevin, kuşlar kadar hür, böcükler kadar çalışkan, zürafa gibi uzun, ayı gibi güçlü, eşek gibi güzel gözlü olun." desem beni tanıyan hiç kimse ciddiye almaz değil mi?  Bir de liseli kızlara bırakmayın Emre Aydın' ı, hoşçakal şarkısını dinleyin. İyi müzik yapar neticede. BU şarkıyı sonradan da olsa eklemeden duramayacağı.


cem ben  

33 yorum:

  1. Ayy valla ne güzel oldur şuan basıp gitmek .. Çok isterdim ama yapamıyor olmak daha kötü ediyor insanı olsun ..

    Ayrıca ben kedileri pek sevmem bu gün deneyeceğim belki şuandan sonra sevebilirim neden olmasın .

    Ayrıca benden de bir tavsiye ..Sezene AŞIK birisi olarak ki bilirim sen de öylesin .. O zaman bu günün şarkısı ..

    '' HADİ BAKALIM KOLAY GELSİN '' olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim yaptığım kendime değil, size tavsiye gibi oldu. ben yine, sabah sabah emre aydın' dan mabel matiz' den. sezen aksu' dan damar devam ediyorum...

      sezen kıymetlimizdiiirr, candırrr.

      Sil
    2. Bu yorum şeysi ne eylenceli yahu :))

      Sil
    3. demek ki günü eğlenceli pardon eylenceli kılmaya başladık..:))

      Sil
  2. ben bugün kitaplarımı seveceğim biraz sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en sevilesi şeylerdir zaten. okumayıp uzaktan bakınca bile rahatlatır...

      Sil
  3. Herkesi sevebilecek kadar koca bir yüreğim olamadı hiç bir zaman..Yüreğimi hep değerli gördüm kirlenmiş yüreklileri hiç almadım içersine ..Peki en azından börtü böceği daha fazla severim bu gün ben de...Aynı şey olur mu bilmiyorum ama elimden gelen budur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohooo börtü böcüğü sevmek sevmelerin en zorudur yahu, zoru başardın..:)

      Sil
  4. :) Bu gün kimseyi sevesim yok..
    Soyunmak, hislerimden, özlemlerimden, izlerimden..
    Canımı acıtan aşklardan, kabuklanamayan yaralarımdan..
    Evet istediğim bu..
    Bedenimi soysam ruhumdan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı frekanstayız bugün. benim de sevesim yok kimseyi, hatta genelde yok galiba..

      Sil
  5. ya arkadaşlar beni bu kadar ciddiye alacağınızı düşünmemiştim sevme konusunda. "otur önce kendin sev o söylediklerini ulan" demenizi bekliyordum daha çok.::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya biizm de seni ciddiye aldığımız yok işte senin kalbin kırılmasın diye ciddiye almış gibi görünüyoruz ;)

      Not:Profil resminiz çok hoşmuş

      Sil
    2. o kadar didin uğraş, en yağuşuklu resimlerini koy profile bir dane iltifat alma, şimdi yüzümün dahi belli olmadığı fotoğrafla beğeni topla. resmen eziğim ben....:))

      teşkürler efem...

      Sil
    3. Sanatsal olarak baktıydık biz resme :))

      Sil
    4. ehehe.... peki bakalım..:)

      Sil
  6. Ben de bugün herkesi sevmeye çalışacağım. Tamam.. Söz..

    Önce kendimden başladım ama sevmeye. Erken kalktım. Kuaföre geldim. Manikürum bitti, Pedikurum yapılıyor. E-eee kendimi seviyorum ya..

    Öğlenden sonra da ozan'ım kayra'mı sevecegim. Çok özledim onu. Çok da seviyorum.

    Haa bir de ben hep eşek gözlüyüm. Bugün başka birşey olsam da ne olsam acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaaaaa herkes amma sevmek için bekliyormuş, gıcık oldum haaa... bi bende mi sevgi eksikliği var yahu..:)

      oo manikür pedikür. bakımlı pandora...

      Sil
    2. ayrıca, bugün ne gözlü olacağıma karar verdim. at gözlü olacağım.. eşek gözlerime at gözlüğü takacağım. canımı sıkmasın hiçbir şey diye.

      belirteyim dedim..

      Sil
    3. eşek gözlerine at gözlük iyi yakışır. güzel seçim, tebrikler. ruha da iyi gelir..

      Sil
  7. iyi o zaman " otur önce kendin sev"kolaysa:))

    "Kalbimi ,ruhumu dinlendirip temizlemek istiyorum ..atıyorum kendimi yollara dünü geride bırakıp yarınların varlığını hissetmeden gidiyorum ..üzerimde ki cepkenin tüm ceplerini boşaltıp,eteğimdekileri dökerek ...düşüm yalnızlık ...kendime 3 günlük cennetler edinmeye ,az da olsa kafamı iki elimin arasına almadan, sigaramın dumanını yasaksız savurmak,insan sülietinden uzaklaşmak istiyorum..

    Arada bir bunu yapmak istiyorum ...evet yapmak.."
    BUBENMİSHİM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnızlığın fazlası zararlı zaten. Allah korusun ben gibi olur insan sonra..:) ama haftada bir tadını çıkartmak lazııımm, bunubilir bunu söllerim.

      cici cici cici kendimi sevdim..:)

      Sil
  8. Sevmek en başta kolaydır. Düşündükçe zorlaşır sevmeler.. Belki bu sebeple çocuklar daha kolay sever. :)
    Bugün çocukça sevmeler olsun. Bir çocuğu sevindirmeli mesela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ki çocukken sevdiğimiz kadar insan sevmemiz büyüdükçe imkansızdır. hatta büyüsek ve çocukken sevdiklerimiz kötü insan olsalar da sevmeye devam ederiz onları. değil mi?

      Sil
  9. güne vapur-simit-çay üçlüsüyle başlamışken benim de sevesim var bu aralar hem de çok fena :))

    liseli kızlara da bırakmayıp cts akşamı konsere gidiyorum bu arada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim. emre aydın keşke biraz tipsiz olaydı da müziğini sevenlere kalaydı sadece..:)

      Sil
  10. ya da gece bize gelse.. ve gurursuz, ve kibirsiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gcenin kibirinden o kadar sıyrılabileceğini sanmıyorum. neticede gizemlidir kendileri...

      Sil
  11. Ne güzel bir perşembe, bugüne bu çılgınlığı sığdırsam daha ne isterdimki..Sonuçta dertsiz tasasız bir gün vaat ediyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım öyle geçmiştir perşembe...

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. biraz üçkağıt yaptım ama neticede cevapladım..:)

      Sil
  13. Mümkün mü ki... Herkes herkesi sevebilse; herkes sevilirde aynı zamanda o zaman! Ama mümnkün mü ki? Değil gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok mümkünlü' de bile mümkün değil bu..:) zaten ünlemi bol bir yazı malum..:)

      Sil