11 Temmuz 2012

O GÜN MUTSUZDUM, PARDON

O gün mutsuzdum pardon. Şeklini değiştirmiş olabilir kelimelerim, yine pardon. Sonra göz ucuyla bakmış olabilirim göz bebeklerinize ya da anlamını görebileceğim başka bir yere. Yitirmiş de olabilirim benliğimi. Çılgınca sevişmişimdir de aklınızla, bedeninizde bulmuşumdur hayallerimi.  


Çok pardon, dün gece yine fuhuş batağında buldum bedenimi.Yok, yine pardon... daha çok aklım düşmüş kötü yola da bedenim de ona mı uymuş! 


Aşk varmış, dün gece gören olmuş yüzünü, o da bi caddede otostop yapıyormuş. Yok pardon fahişe olan ihtirastı, aşkın sevişmek neyine.  


Büyümüşüm, yok o şarkıdaki gibi büyüklerim söylemedi. Büyütenler başkalarıydı. Sonra çok pardon o gün mutsuzdum, sevişme sonrası pişmanlığı yaşıyordum belki ya da sevişememe... Hem göz ucuyla bakmış olabilirim çirkinliğinize. Geceydi, kaldırım kenarlarında süslü ışıklar vardı hem. Belki de gözlerimi kamaştırmıştı ağdalı bacaklarınız, yok pardon ağda kalbinizdeydi; biraz daha limon lütfen...


BU şarkı çalıyordu uzun zaman sonra, hatta bu albümün tamamı... Önceki zamanlar geldi aklıma, daha masum olmuşuzdur bizde. Hatta en çok masumiyetimle sevişirdi beden, bedeNler, onlar, şunlar...


O gün mutsuzdum pardon, sonra telefonumu sessizde unutmuşum ve otomatik, ahlaksız mesajlar atmış yüreğine, çok pardon...

cem

8 yorum:

  1. pardon diyerek yazılar yazmak istiyorum. ya da herkese "çok pardon" demek istiyorum. ya da hayata "pardon" demek istiyorum. ya da tüm insanlığa "pardon" demek istiyorum". pardon kelimesini çok sevdim şu an. büyüyünce ben bu kelime ile evleneceğim. karar verdim :)

    çocuklar vardır ya ben büyüyünce babamla evleneceğim diyen. ben hiç boyle düşünmedim. çok tuhaf buluyorum bu olayı. ensest ensest.. bozuk gen olayı mıdır nedir?

    ne çok konuştum. alışverişe gitmem lazım. sevgilim, kocamla akşam güzel bir kahvaltı yapalım dedik. kuş sütü, eti hatta ve hatta gagası dahi eksik olmasın istiyorum. sahi Cem, kahvaltı da mum yakılır mı? lan yemek saatinde hava da karanlık olmuyor ki. hay alla. napsam acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akşam ve kahvaltı?

      sevgili eşine otur iki tas çorba yap diyecim de neyse adam razıymış, ben ne diyem..:)

      Sil
  2. aklıma çok sevdiğim bir rap şarkısını getirdin;
    http://www.youtube.com/watch?v=EI1ZiiIEoU0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rap sevmediğim halde dinledim şarkıyı, argosu baya kuvvetliymiş..:)

      Sil
  3. ben bu yazıyı çok sevdim üzerine yorum yapamayacak kadar çok hem de...

    pardon...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, yazıyı bilmem de bendeki anlamını ben de çok seviyorum..

      Sil
  4. nasıl keyifli bi'yazıydı bu! nasıl? :)

    orda bi'de "kimse bilmez"i bulup dinledim. hala dinliyorum.
    hımm, ben pardon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma yaa o şarkı da pek kıymetliymiş. özlem tekin' in kimse bilmez i değil değil mi, mehmet güreli' nin...:)

      Sil