31 Temmuz 2012

ÇOK SEKSİYİM YAAA..:)

eeee böyle olmayacaktı, bugün kötü olmam gerekiyordu benim. ne bileyim böğürmeye devam etmeliydim misal ya da neden neden diye dolanmalıydım piyasada..:))   ama olmadı, iyiyim gayet.

Ramazan dolayısıyla almış olduğum kilolar da gitti (iyi bir şey gibi söylemiyorum), sporla beraber yandaki çıplak fotolarımdan da anlaşılacağı üzere dal gibi kaldım..:)  buldum yaa, sabah aynada kendime hayran olmuştum, ondan iyiyim ben. Çok seksiyim çoook. :)

Son söz önemliymiş arkadaşlar, son sözün etkisiyle bi silkeleniyor ve hırsını bi kenara atıp gerçeği azbuçuk görebiliyormuş insan. Siz siz olun son sözlerinizi önemseyin.

Şimdilik bu kadar, daha da iyi zamanlarda da görüşelim.

Bu arada erkeğin seksi olması mübah mıdır?..:)

(deliden nağmeler gibi oldu. yok ya nağme değil name o. melodiden çok mektup gibi de)


cem ben

20 yorum:

  1. ahaha :) Soyunmak için geçmi kaldın ne :)) Valla senden önce Deniz Seki olsun Gülben Ergen olsun hep soyundular ya :) neyse ki selülitin yok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok, tam zamanı. banu alkan' la birlikte gençliğimizin de zirvesindeyken..:)

      Sil
    2. Ayy banu Alkan mı hayat gerçekten çok sıkıcı :)

      Sil
    3. işte gel gör beni hayat neyledi..:)

      işte buyum afrodit, denizlerin kumuyum. al elinle topla beni, mavilerin kızıyım. :))

      Sil
    4. Tamam canım hepsi geçecek önce sakin olmalısın :)

      Sil
  2. vayy..hem yakışıklı hem de iyi yazıyor ..diye şaşkınlığımı belirtmek istedim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, vallahi öyle..:))

      Sil
  3. Adınıza sevindim.
    O halde bugün de güzel birgün diyebiliriz.. :)

    YanıtlaSil
  4. Kendini güzel görebilmen artık hayatı da güzel görebileceğin anlamına geliyor ;)
    senin adına sevindim hep Seksi kal :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hep kendime güvenirdim de tabi depresyon dönemleri değişiyor işler. teşekkürler efem..:)

      Sil
  5. günaydınlar.. vallahi sabaha siz de benim gibi enerjık başlayanlardansınız belli yani.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın, evet güzel bir gün..:)

      Sil
  6. seni de kendimize benzettik ya aferin bize :) her sabah çığlık atıyorum ben evde "ayyy bu sabah da çok seksiyim, çok güzelim yaaa" diye :) hem aynalar yalan söylemez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehu ehu. ben henüz çığlık olayına girmedim, yakında başlarım artık..:)

      Sil
  7. heey! ben de yüzerek seksileştim o zaman! huh! herkes zayıfladın mııığ dedi bana oysaki bi'on kaybolmuştum ortalardan. acaba zayıfladın mı derken seksileştin mi diye soramadıklarından mı? :P uuf neyse cıvıtıcam bak, gittim, ha ama tatilden de geldim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e ne güzel, bütün blog yazarları fit olduk..:)

      cıvıt yaaaa, kastık kastık da ne oldu.

      Sil
  8. oruç vuruyo bazılarını işte.. :p delirdin mi :))

    YanıtlaSil