29 Nisan 2013

GÖLGE İNSAN

Renkli bi şehrin gölge insanı. Yüzsüz, gözsüz, duygusuz... Yüreği ağzında, eli kulağında, gözü kapıda. Ha geldi ha gelecek beklediği hayatlar ya işte o yalan...

Çimleri sararmış, çiçekleri solmuş bahçeli evin gölge sakini.

Şehir ne kadar aydınlık bu sabah, herkes gül yüzlü, herkes neşeli; kahkahalar, çığlıklar, mutluluklar efem. Karşı tepeden çekilebilecek en güzel fotoğraf bu ama bensiz, ne mutlu... 

Her cümle birbirinden bağımsız olmalı, her cümlede biraz daha karanlığa gömülmeli bu akıl. Uğraşıyorum, çalışıyorum, didiniyorum. Ne olur uzatma elini...  

Dün gece rüyamda;
hep uyudum, hep uyandım, hep algılamaya çalıştım, hep utandım, hep dışlandım..
 Dün gece uyandığımda;
hep üzüldüm, hep hüzünlendim, hep sayıkladım,  
sayıklamalar muamma.
....

Renkli bi şehrin, yüzsüz, gözsüz, duygusuz, gölge sakini umudunu kaybetmiş.

cem ben, gölge insan

11 yorum:

  1. Umut kaybedilmez. Kaybedilmemeli.
    Bu arada, gece üstüm hep açıldı. Ondan ziyade tuhaf tuhaf rüyalar gördüm. Birinde de sen vardın. Böyle saçların uzundu, küt tarzı denilen şekilde. Dünyaya bir yaratık falan mı ne salmışsın. Böyle baya zenginmişsin. Ama hayata küs. Bir ara rüyadaki o halinle, blogdaki resimlerinin benzemediğini bile düşünüyorum. :D
    Unutmuşum ayrıntıları ama manyak bir rüya idi işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyor musun ben de böyle saçma sapan rüyalar gördüm, tuhaf. Velhasıl senin rüyanın tabiri "parayla saadet olmayacağından yana" demek ki.

      Sil
    2. :) Hayır olsun diyelim de her ihtimale karşı.

      Sil
    3. benim rüyalarım hiç çıkmadığı için sorun yok.

      Sil
  2. İki kez okudum, anlamadığımdan değil tabi ki, çok beğendim...

    YanıtlaSil
  3. Bu halden bir çıkabilse insan!..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. virüs girdi kanımıza bi kere, kurtulmak zor.

      Sil
  4. Yazdıklarını okuyunca aklıma şu sözler geldi"Gölgemi yakın,bu dünya beni yok saysın"...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adı menekşe..

      ne güzel şarkıdır o öyle.

      Sil
  5. çok begendim :/ duuygulandım
    senın yazıların geneli içeriyor
    mesela benmkiler hep kendime dönük
    gerçekten kitap yazmalsn
    cok fıkrımı söyledim dimi:S

    YanıtlaSil