25 Nisan 2013

Bİ GİT YAAA

-Misal ben senin yollu olduğunu düşünüyorum. Bünyene bi 18 uygulanmış da, azı parsel çoğu yeşil alan ve yol olmuş ve halka arzedilmişsin çok belli. Bakınca fahişelik akıyor gözlerinden, nasıl yüzüne, gözüne, göbeğine kusasım geliyor bilsen.

-Burcu Güneş "Unutma Beni Çiçekleri" eşliğinde küfrediyorum sana. Öyle "pis" "manyak" gibi şımarık küfürlerde değil, bildiğin en kallavi, sülaleni de dahil ettiğim küfürler. Ayrımcılığı sevmem...

-Mübarek gün perşembe malum, ben yatıp kalkıp yüzüme vurması muhtemel aydınlık için dua ediyorum, küfürden arta kalan zamanlarda. Büyük günah biliyorum lakin, umudumu da kaybediyorum senden yana, beni affet...

-Sonra bu şehrin de laleleri soldu yavaş yavaş. Soldu-yavaş yavaş, bu ne uyum böyle. Âlâ...

-Neyse, halimiz budur... Selam eder büyüklerin ve küçüklerin göz ve ellerinden öperiz.

cem ben, bi git yaa....

10 yorum:

  1. Cok "siktir git" bi yazi olmus ,merhaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. direkt amacı oydu aslında.. :))

      hoşgeldin...

      Sil
  2. Bazı insanlar iletişimi sever.. İçeriği ne olursa olsun..Küfür bile kaale almaktır.. Boşvermek en iyisi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her türlü davranışı kaale almak olarak algılaması zaten hastalığının boyutunu gösteriyor. katil ve maktul arasında da bi kaale alma ve alınma durumu mevcut o zaman.

      Sil
    2. Aynen Cem..İnsan neden öldürür? Ya çok sever kıskanır, ya öfke duyar, nefret eder..Bir duygu hasreder illa ki..Her şeyi göze alır.Oysa nötr duygular beslese, kendi haline bırakır, önemsemez..Onun için diyorum ki, boşverrrrr...Öfke duymaya bile değmez..

      Sil
    3. değersizliğe öfke duymak var bir de.

      Sil
  3. Ayrımcılığı sevmem; küfretmenin de bu derece ilgi çekicisi ,yine ilginç bir yazı olmuş ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür edeceğim de, yerinde olmayacak diye çekiniyorum :)

      Sil
  4. :) Arsız insanla uğraşmak zordur. Biz hergün uğraşıyoruz. Yüzsüzlük dizboyunu aşmış durumda. Laftan anlayan yok. Bizde susmayı seçtik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de her gün uğraşıyorum. işimiz insanla zaten, ortak kaderimiz :))

      Sil