1 Nisan 2013

ASLINDA NE OLDU BİLİYOR MUSUN?

Aslında ne oldu biliyor musun?
...

Olmayacak bi zamanda başlamıştı, bittiği zaman olduğu gibi. Henüz bu kadar fotoğraf meraklısı değildim, bu kadar genç değildim, yaşadıkça gençleştim, bi şeyi yapılandıramamıştım kalbimde, kıymetini bilmediğim bi dolu şey vardı, bugün gibi, dün gibi, yarın gibi, hayat gibi kısaca...

Aslında ne oldu biliyor musun?
...

Şimdi yazmayı isteyip yazamadığım gibi, bi zaman söylemek isteyip söyleyemediğim şeyler oldu. Yere bakıp, göğe bakıp, yazılar yazıp anlatmaya çalıştım, keşke okusaydın.

Aslında ne oldu biliyor musun?
...

Her şey görev gibiydi. Yazılmış bi oyun vardı ve oyuncular. Korkma "hayat bir tiyatro sahnesi" diye girmeyeceğim mevzuya. Var olan çıkmazların hepsi benimdi. Kilitli kapıların anahtarı bendeydi. Mutsuzsam, mutsuzsak ya da mutluluk yoksa sebebi bendim.

Aslında ne oldu biliyor musun?
...

Ben romanlarda ki gibi, o sıradan hayatlarda ki gibi sevdi. Sıradan hayatlardan bi roman yazamadım ve bitti.

cem ben, aslında ne olduğunu gayet iyi biliyor...

22 yorum:

  1. Cem

    Aslında ne oldu biliyor musun?? Gitmek gerekti ama ben yine gidemedim. Bazen bilir insan ne yapmak gerekli ama durur, öylece durur bekler.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl mesele o zaten. Gerekince kolayca gidebilse insan hiç bir sorun kalmaz ki. Yalnız değilsin anlayacağın.

      Sil
  2. aslında en güzel romanlar sıradan gibi görünen ama aslında hiç de sıradan olmayan insanlardan onların hayatından yazılıyor be cem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. romanlar bi tık daha büyülü oluyor sanki. Yaşarken o kadar değil.

      Sil
  3. valla hiç çalısmadığım yerden geldi sevgili kardesim...

    aslında noldu biliyor muyum?
    vallahi bilmiyorum.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin bilmediğin şey mi olur absolman. Susmayı tercih ediyorsundur o başka :))

      Sil
  4. Aslında ne oldu biliyormusun ?
    Hiçbişey..
    Aslında biz yoktuk..
    Yazılan roman yada şiir hepsi hikaye..
    Sıradan günün sıradan insanları!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki de bi rüya gördüm. Şimdi tek problem rüya olduğunu anlayabilmekte.

      Sil
  5. yorgunm, uykusuzum, hiç bir şey de bilmiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman biraz dinlen, uyu hatırlarsın. Hatırlayınca bana da hatırlatırsın

      Sil
  6. Çok tanıdık.. Ama artık kendimi suçlamak, kendimi sorumlu tutmak istemiyorum hiçbirşey.. Bitecekse bitsin.. ama tüm suç benim olmasın. olmamalı.. değil mi?
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendimizi soyutlayıp karar vermek lazım. Onu yapmaya çalıştım, yazım dili öyle gözükmese de.

      vicdanen rahatsan sorun yok demektir..

      Sil
    2. Vicdan işi pek belli olmuyor. :)

      Sil
  7. Çok beğendim cem
    Cok hüzünlüykrn okudum bide:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum...

      umarım geçmiştir.

      Sil
  8. Sevgili Cem bazen öyle bir şey diyesim geliyor ki sulandıracağım konuyu diye diyemeden gidiyorum. Bari bunu diyeyim:)
    İyi haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Ebru.

      buna sulandırmak denmez yav, benim neler yapasım geliyor bazı yazıları okuduğumda bilsen, hatta yapıyorum da. :)) sen de yapabilirsin yani, alınmam :)

      Sil
  9. ''Susulmuş, söylenmemiş çok şeyim var ömrüm boyunca. Oysa ne çok anlatıyor gibiyim…'' Di mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloglar ondan var galiba, daha rahat anlatıyor gibiyiz anlatamadıklarımızı.

      Sil
  10. Arada olur ama sen üzülme, takma kafanı da desem yine aklına gelir o yuzden kitap oku :))

    YanıtlaSil