12 Mayıs 2010

HER ŞEYİ YİTİRİYORUM YAVAŞ YAVAŞ

Her şeyi yitiriyorum yavaş yavaş. Beni mutlu edecek tek bir şey lazım bana. Biliyorum sağlığım, işim, evim, barkım... şükrediyorum da, mutlu olmak için tek bir şey lazım bana. Ya içinde bulunduğum cevherin farkına varmalıyım ya da bir yol çizmeliyim kendime....

Her şeyi yitiriyorum yavaş yavaş, tek bir şey lazım bana...

Dün anladım saçımda ki beyazlar artmış. yok henüz andropoz döneminde değilim, biliyorum ama her şey akıp giden ve geri dönmeyecek ve yitik zamanımı hatırlatıyor bana...

Zamanı harcıyorum acımadan, paldır küldür...

Tek bir şey lazım bana ayacağım...

Dün yine anladım her şeyi yitiriyorum yavaş yavaş, ve.....


cem

18 yorum:

  1. Birşeyleri yitirirken aslında bizi bekleyen başka şeylere doğru yol almıyormuyuz?

    YanıtlaSil
  2. Aha, işte benden bi tane, bak ben bu duyguya sahip birini buldum diye sevindim mesela... Bi karar vermeli, kararlar içinden güzeli seçmeli, sonra verdiğimizin arkamızda durmalıyız, nasıl yapacağız biz bu işi? Sahi neo ihtiyaç duyduğumuz şey?

    YanıtlaSil
  3. gelen günlerin gidenden güzel olsun içindeki cevheri çıkarıp kendini gerçekleştirmek nasip olsun aslına bakarsan aynı sıkıntıyı çekiyor ve aynı duayı ediyorum kendime de unutmak için yoğunluğa vuruyorum kendimi ama hep eksik bir şey var sanırım o da ben olmak istediğim ben rahat bırakmıyor olan beni

    YanıtlaSil
  4. bazen yeniden başlayabilmek için yitirmek, bitirmek gerekir.

    her bitiş yeni bir başlangıcın müjdecisi değil midir hem...

    YanıtlaSil
  5. Her şeyi kaybetmek üzereyken tekrar doğruldum defalarca. Her seferinde sınıra geldiğimi biliyordum ama düşmedim. Bunun farkındaysan tekrar yükseleceksin eminim, tüm umutların tükendiği son anda...

    YanıtlaSil
  6. @ruhumun pusulası

    bizi bekleyen ama neticesini bilmediğimiz şeyler. derdim huzursa bu çözüm olmuyor...

    @Sıradan Bir Sazan

    kararlı olmak lazım aslında. gözünü karartmak lazım, belki cesaret lazım..

    @bahar gelsin

    inşallah öyle olur, bir an önce..

    @beenmaya

    hiç öyle olmadı bende. sürprizler, yeni yollar olmadı. ben bi yol çizip uğraşmadıkça yeni şeyler olmadı..

    @iLhan

    yani şimdi..

    YanıtlaSil
  7. Ben kimliğimden uzaklaşırken senin kimliğine bu kadar yaklaşıyor olman beni mutlu mu etti desem bilememdim. Ama bende bir etkisi olduğu kesin.

    YanıtlaSil
  8. yitirmek deyince çok büyük bi eksiklik gibi geliyor bana,öyle büyük bi eksiklik ki hemde..hani bişeyi kaybettim dersin,vazgeçtim,vazgeçildim dersin ama yitirmek deyince tüylerim ürperiyor benim..sanki bunların hepsinin yannda çok daha ağır gibi.zaman geçiyor,yaşlanıyoruz..yitip gidiyoruz bizde yavaşca..ne acı dimi..

    YanıtlaSil
  9. @İDEA

    aslında yakınlaştığım insan kimliği ya da insan gerçeği, tek farkla tabi...

    @ege*

    değil mi, yitirmek söylem olarak bile bi acı yüklüyor insana..

    YanıtlaSil
  10. Ayabildin mi? Gerçi çok da geçmemiş aradan ama bazen bir gün bile geç olabiliyor,haberin olsun..

    YanıtlaSil
  11. @ışıl

    geç kalmışlığın farkındayım da çözümü konusunda fikrim yok ya da çok ama karar veremiyorum..

    YanıtlaSil
  12. "Yeni bir hayata başlamak, hayatta kalmak gibidir" diye okumuştum bir kitapta... Yitirdiklerimizin dönüşü yenilikler...

    YanıtlaSil
  13. @elif gizem

    öyle olmasını umut ediyorum ben de...

    YanıtlaSil
  14. Ben kendime hisli derdim,bende bişey sanarmışım kendimi,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle anlar oluyor. ben de biraz fazla...

      Sil
  15. eksik olan nedir bulmak mı istiyosunuz...?HAYATINIZ BOYUNCA NE ARADIGINIZI BİLMEDİGİNİZ DURUMUN ADINI GOOGLE ŞÖYLE YAZARSANIZ KARŞINIZA ÇIKACAKTIR. "KALPLER ANCAK" YAZIN BOŞLUK BIRAKIN İŞTE ÖGRENDİNIZ.HAYATINIZ BOYUNCA KAÇSANIZ DAHİ HİÇ BİR İNSAN BU GERÇEGİ ASLA DEGİŞTİREMEZ.TRİLYONLAR İÇİNDE YÜZSENİZ DAHİ BU GERÇEKTEN KAÇTIKCA HEP EKSİK VE YARIM YAŞAR İNSAN.ESENKAL.

    YanıtlaSil
  16. Birşeyleri yitirmeden önüne geçmelisin yoksa çok geç olabiliyor dicem ama yazının üstünden 2 sene geçmiş sanırım yitirmeden sahip çıkabildin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar zaman geçmiş gerçekten; neredeyse 2 yıl... belki de yitirmişizdir her şeyi.

      Sil