16 Mayıs 2010

AMATÖR KELİMELER



Aynı yollardan dı dönüşüm.
Hava biraz daha sıcak,
saat biraz daha geceydi.
Aynı odaların ışıkları yanıyordu senin evinde
Aynı zaman olmasa da
aynı adamın kalbi atıyordu dışarıda..

Aynı hayallerle geçişimdi o yoldan
Gözlerimde aynı arayış,
bedenimde aynı korkular vardı...
Aşk biraz eskise de,
aynı masumiyeti taşıyordu özünde...

Aynı amatör kelimeler vardı dilimde
-İlk ergenlik dönemi kelimeleri-
Neresinden baksan bir şiir olmasa da
Aynı samimiyeti yaşıyordu aşk yüreğimde.


cem

8 yorum:

  1. değerli kılanda bu değil mi zaten, aynı samimiyeti yaşıyor olması yüreğinin... aşk, olmasa, yaşar mıydı?

    YanıtlaSil
  2. Bir nedenle gittiysen, aynı dönüş yolunu da buluyorsun ama aslında hiçbirşey aynı olmuyor; aşk dışında...

    YanıtlaSil
  3. Aynı hayallerle geçişimdi o yoldan

    Buna takıldım, beklentilerim olmaksızın hayallerimi ben de nasıl koruyabiliyorum acaba? Kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. bari aşk aynı kalsın, kirlenmeden, kirletilmeden en saf yanıyla...

    YanıtlaSil
  5. Aynı odalardaki ışıkları görmek için, aynı yollardan dönmemiş miydin zaten?

    YanıtlaSil
  6. @Evren

    çözemedik ki bu aşkın sihrini. karda mıyız zarara da mı?

    (yazılarını bekliyoruz bu arada)

    @Ruhumun Pusulası

    benden gittiği nedenle bana geri dönmesi imkansız..

    @Sıradan Bir Sazan

    beklenti olmadan bir hayal kurulur mu?

    teşekkürler

    @beenmaya

    safsa aşk bizim tahmin ettiğimiz gibi, inşallah öyle kalır..

    @ESRİK

    yok, niyetim bu değildi, o bana sürpriz yaptı..

    YanıtlaSil
  7. Tadı damağımda kaldı yaşanmışlık kokan bu saTırların...

    YanıtlaSil