21 Mayıs 2010

BU KADAR MI SAFSINIZ?

''Kısaca insanlar, daha fazla hürriyet'' değil inadına daha fazla özgürlük, daha özgür basın, patronlarından kurtulabilmiş objektif olmayı başarabilen basın istiyor..

İstedikleri siyasileri bize makyajlayıp sunan değil, tarafsız haberi verip tercihi insanlara bırakan bi basın istiyor..

Medya yeni adayını seçti, birazdan ana haberde adayın evinden canlı yayın yapılacak. soğan ekmek yiyormuş, evinde havuzu da olmayacakmış buyrun siz de yer misiniz?

Sizin de uyuduğunuz yeter yurdum insanı. medya ilk sayfasında kimi poh pohladıysa o iktidar oldu bu ülkede, bir kaç istisna hariç. bu kadar mı safsınız, bu kadar mı safsınız...

(yazılanlar kişilerden bağımsızdır. medyaya atıfta bulunmaktan başka derdi yoktur. Şimdi bir de ''aha sen bu partilisin'' ''işine gelmedi mi?'' söylemlerini çekemem)


cem

10 yorum:

  1. Bazı medya grubunun çamura yatırıp batırıp çıkarttıkları kadar da yapamıyorlar ama...Merakla izliyoruz.Her şeyi eline davul alıp da söyleyecek hali yok ya.Ramazan'a da çok var.

    YanıtlaSil
  2. ben de tam bunu diyordum. bazısı gibi, öteki gibi, gereksiz söylemleri çekemem ....

    pöfff...

    ben bazı, o, bu ayırmıyorum ama pek meraklısınız ayrıştırmaya.. topyekün, bütün medyadan bahsediyorum.. bugün bunu süsleyip sunuyorlar, dün ötekini sunuyorlardı.. medyanın işlevinin bu olmadığını anlatmaya çalışıyorum ama nato mermer.....

    YanıtlaSil
  3. Basın uyur, yurdum insanı uyumaz.

    YanıtlaSil
  4. bugün kaç kez bunu yazmak için niyetlendim bloguma ama yazmadım..neresinden başlasam ki..Kör olan anladı ki artık her koldan el ele bir oyun var ortada ve herkes oynuyo.Uyanık olmak lazım..Birileri düğmeye bastı.Türkiye ne zaman özgürleşmeye kalksa büyük bir oyuna kurban gidiyo.Ortadoğuya yön veren gerektiğinde israile abd ye ab ye kafa tutan Türkiye biz Türkler dışında kimsenin işine gelmez.Ülkemizde bu dış düşmanların görevlerine itaat edecek yeni liderler yaratılıyor.Uyumayalım.Asıl Şimdi Tehlikenin farkında mısınız.Ergenekonun avukatlarını sempatik göstermek ancak yine ergenekonun işidir.

    YanıtlaSil
  5. Oturduğunuz yerden pöfff demek kolay.Sizde de nato mermer nato kafa.Siz ne sunuyorsunuz pöflemekten başka.Benden de pöffffffff

    YanıtlaSil
  6. @hye-herguncel

    ben yurdum insanının çoookk zamandır uyku halinde olduğunu düşünüyorum..

    @kısaca fd

    bu noktada ülkem medyasının işlevini merak eden, öğrenmek isteyen yok işte.

    üç kuruşa satılabiliyoruz ama alem uykuda..

    @Adsız

    hmmm, doğru.. ben de havuzsuz evde oturuyorum ve hiç havuzlu evim olmayacak.. bunu sunuyorum...:)hadi kitleler peşime düşsün de medya lazım bana.. neyse hadi adsız bak diğer bloglarda ne varmışşş.. sen onlara bak, hadi..

    YanıtlaSil
  7. ne yazık ki senin istediğin gibi bir basın, şu an ülkenin bu şartlarında imkansız gibi cem. gibi değil hatta imkansız. çıkarlar döndürürken her şeyi, tarafsız ve dürüst bir basını daha çok bekleriz biz.
    ama keşke olsa.. güzel olurdu.

    YanıtlaSil
  8. @cerenkıral

    herkes bunun farkında ama şöyle oluyor. medya kimin işine yarıyorsa o taraf susuyor diğer taraf başlıyor konuşmaya. partiler olağan toplantılarını yapıyorlar, medya ne için gidiyor oraya haber için. ama bir bakıyorsun medya çalışanı, köşe yazarı ya da her kimse parti başkanına alkış tutuyor.. olacak iş mi?

    yineliyorum bu dün de böyleydi, bugün de böyle.. ben de fırsat buldukça eleştiriyorum bunu... taraf değilim anlayacağınız..

    YanıtlaSil
  9. Şimdi bu yazı eşliğinde Manga'dan bir şarkı patlatalım. Ne de olsa onlar da "Daha fazla hürriyet(Hürriyet?!?)" istiyor değil mi?

    YanıtlaSil
  10. @iLhan

    istedikleri daha fazla hürriyet mi bilemem. Belki hürriyet çalışanlarının ayakkabılarını çıkartıp masa üstünde kendilerini de alkışlamasını istiyorlardır.

    YanıtlaSil