2 Mayıs 2010

GECE BAZEN

Geceye karışmak huzur veriyor bazen. Ve sonra biraz alkol, dünyaya kafa tutan cümleler, hamburger v.s. Gece bazen başkalaştırıyor insanı. Hep var olan ve kemikleşen hayat sövgüleri sakinleşiyor, ağaçların yeşilini fark ediyorsun karanlıkta, ışıklı caddeler başka güzelleşiyor...

Gece bazen uykudan bağımsızlaşıyor. Aşkmış, ayrılıkmış, kadınmış, erkekmiş, şeymiş kalmıyor aklında..

Gece bazen ve hatta çok zaman özelleşiyormuş...

Yarın genel bakım dolayısıyla 08:00-16:00 arası elektrikleri yokmuş bu şehrin. Sabah salladığım küfürleri unuttum, 3. dünya ülkesi söylemlerimi de önemsemiyorum, varsın elektrikler olmasın ne yazar.. Çünkü gece bazen olup kapıya dayanmış....

Ben gereksiz adam, biraz sarhoş, biraz huzurlu, biraz da... o kadar....

hepinize saygılar.


gereksiz adam

4 yorum:

  1. Uyumadım dün gece, yeni hayat kurma yolunda atacağım adımlara yaklaştıkça uyuyamıyorum. Korkuyorum, senin dediğin gibi gecenin güzelliklerini keşfedip, huzuru bulamıyorum gerçi ama aslında daha bi güvende hissediyorum kendimi ve ilginçtir gecenin karanlığında gerçekler kedigözü misali... Bugün iyi uyanmadım, bugün bu şehirde son günüm, bugün koruyorum... Az sonra çıkıp son gün etkinliklerinde gülümseyeceğim... Kimseye söyleyemeyeceğim korkumu, yeni dilde öğrendiğim küfürleri edeceğim...

    Sıradan bir sazan bugün bir tuhaf azizim...

    Varsın elektrikler olmasın, senin havan güzel olsun, böle bi şi işte...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. @Sıradan bir sazan

    yeni hayatın umarım korktuğun gibi olmamıştır. üstelik bazen çok faydası oluyor değişikliklerin..

    sevgi benden...

    YanıtlaSil
  3. gereksiz adam yine harika yazmışsın.geceyi çook güzel tarif etmişsin.gecelerin ve gündüzlerin rengarenk olsun.huzurla dolsun.

    sıradan bir sazan arkadaşımızda inşallah çook mutlu olur yeni hayatında.tüm istekleri gerçek olur.

    sevgiler ve saygılar bizden

    YanıtlaSil
  4. saol be kamikaze.. ne kadar umut dolusun ve iyi... hep böyle kal inşallah..

    YanıtlaSil