22 Temmuz 2013

YÜKSEK ve BİRAZ YANKILI

Yüksek ve biraz yankılı bi ses, belki de son sesiyle, hani avazı çıktığı kadar başka dünyanın gerçeğini haykırıyordu kadın;

" Benim bu dünyadan alacağım var... "

Kezzap atılan kadın, yok hayır daha sonra ki dönemlerden şu roman olan belki ya da bilmediğim bi beden ve ciğerden gelen acılı bu ses, bi ses...

Sen kimsin? 

Siyah giyinmiş gecenin koynunda ya, beyaz bi fular iyi giderdi boynuna. Şu çalan şarkıların sesini kısıp, daha oynak bi melodi de bulabiliriz değil mi?

Pardon... ki, çok klasik bi söylemdesiniz. 

Sonra şarkıların damarını keşfetmiş ruhunuz. Nasıl kan pomplıyorlar beyninizi, beynine, nize, nine, ninni.. e bebeğim e e e hımm hım mmm mmm....

Yüksek ve biraz yankılı bi ses, hani avazı çıktığı kadar;

Başım ağrıyor, susunuz...

cem ben, bu da saçmalıklarım.... yüksek ve biraz... zzzz

14 yorum:

  1. Arada böyle yüksek sesle konuşmak lazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi ama...

      biraz da baş ağrısının etkisi..

      Sil
  2. ateşe gittim önce, tatil iyidir demişsin ya, seni okumak da iyi geliyor insana. garip ve gereksiz kelimeleri bir araya getirişindeki ustalık ve çok şeyi söylemek isteyip de susmak halin var ya hep en sonlarda...
    iyi ki diyorum sadece...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah benim kıymetli arkadaşım.... bazen uzak kalsak da bloglarımızdan, biz anlarız birbirimizi değil mi?

      teşekkürler...

      Sil
  3. ses de iyidir; sessizlik de iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isteyerek yaptığın her şey iyidir...:)

      Sil
  4. Ben susarım da, sen kendini , içini susturabilir misin , işte onu bilemedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çabaladığım doğrudur şu ara, bi gün o da alışacaktır sessizliğe... umarım..

      Sil
  5. İçimdeki yüksek sesi duymamak için kulaklarımı tıkadığım her gün daha çok pişman olacağım, biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu da mümkün. Sonrası bi müddet devam eden huzursuzluk...

      Sil
    2. Keşke bir müddet devam etse.
      İçini kemirirken hiçbir şey bırakmıyor.

      Sil
    3. "bazen daha fazladır her şey
      bi eşikten atlar insan"

      der Sezen, ki "radyoyu aç, bi şarkı tut ya da bi kitap oku iyi geliyor" da der ama her zaman iyi de gelmez..

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. mümkünlüğü tamamen sana bağlı : )

      Sil