29 Temmuz 2013

SON YAĞMUR

Rüyalar rüyalar rüyalar....  
Kan revan içinde gün, yastık terli, yastıkta kan.  

Nasıl hüzünlü ve dahi acılı bi sabah, mahşer yeri kalabalığında kaybolmuş kişisel çığlıkları. 
ve son yağmur dün yağmış, yıkanan yıkanmış yıkanamayan leş, 
yıkanamayan leş...
yıkanamayan leş... 
atın kargalara...

Aynı telaşa bağlanmış ya dün;
çabuk çabuk, şapır şupur yemiş insanları karanlık.

Rüyalar kan, rüyalar karanlık, rüyalar sen...
Kan revan içinde gün, yüzü terli, gözünde yaş...
ve son yağmurda ıslanamayan arkadaş; 
atın kargalara atın kargalara, çabuk çabuk leş kargaları, şapır şupur karanlıkta...

cem ben, yıkanamayan leş

20 yorum:

  1. Deniz ne güzeldir şimdi ... Hani yağmuru da aratmaz pek :))

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. mevzuumuz yıkanamayanlar hususunda : )

      Sil
  3. Ben gördüğü rüyayı anımsayamayanlardanım sanırım. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen en iyisi anımsamamak zaten. gerçi her şart ve koşuda bünyedeki etkiyi hissedebiliyor insan :(

      Sil
  4. Yıkanmamak tamam da, yaşamak lazım yine de. Değil mi? :)

    YanıtlaSil
  5. Absürd... Ve ben bu tarz yazıların çoğuna bayıldığım gibi buna da bayıldım, harikasın :)

    YanıtlaSil
  6. yıkanamamın bedeli mi karga da fani olmak yoksa ödülü mü ? yıkanamayan, temiz olmayan var olduğu bünyede temiz kılınabilir mi ?

    sorular can yoldaşımdır benim. yaşama tutunmamı sağlayan perçinlerdir. soru işaretinden anlamışsınızdır zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde hep şey vardır; atıyorum özürlü bi insanın, diğer insanlar gibi davranması yadırganır ya da düşene gülünür vs. toplumca öyle garip hallerimiz var.. Dünyanın ödüllendirdiğini insanlar da ödüllendirir, dünyanın cezalandırdığını insanlar neredeyse öldürür. Gibi bi durum...

      Sil
  7. Ben yıllardır rüya görmüyrum ya la :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rüya gibi bir hayatın olduğundandır belki... :)

      ayrıca böyle rüyalar görmemen dileğiyle.

      Sil
  8. karışık ya rüyalar ne olduğu belli değil... film mi izliyorsun yoksa gerçek mi dengeyi bozuyor uzak dursun benden.. :)

    Not: Duş Al. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tv izlemiyorum çok zamandır. Benim gerçek biraz karışık diyelim...

      "banyoda bi duşum var zaten" gibi bi espri yapsam, blogumu okumaktan vazgeçmezsin değil mi? : )

      Sil
  9. çabuk çabuk, şapır şupur yemiş insanları karanlık.

    Şiirin en çok bu yönünü seviyorum işte.. Üzerine yazılar yazsan da açıklayamazsın.. Ama bir yoğun cümle anlatıyor her şeyi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi yazdıklarım için değil tabi ama şiirlerin etkisinin bahsettiğin kadar derin olduğu çok doğru. O. Veli 3 mısrayla -hani şu bakakalırken giden geminin ardından- beni yerle yeksan ediyorsa, üstüne daha ne söylenebilir ki...

      Sil
  10. Sen karıştın, ben gözyaşlarımla yıkandım.
    Sen gittin, ben kirlendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazenöyleolur... adın açıkladı durumu zaten...

      Sil