16 Temmuz 2013

huzursuz bacak ile tükenmişlik sendromunda kaybolan, bitap, bitkin ve avare bi gereksiz adam

Hiç orjinal olmayacağını ben de biliyorum birazdan yazacağımın. Eminim içine düştüğüm durumla mücadele eden bir çok insan vardır gerek sanat dünyasından, gerek edebiyat dünyasından, grek tiyatro dünyasından, grek uygarlığı M.Ö. 4 ve 5. yüzyıllarda...  Aman, konular karıştı bi harf eksikliğiyle..

Neyse sayın ve sevgili ve kıymetli arkadaşlarım, takipçilerim, hayranlarım, ablalarım, abilerim ve dahası! ben tükenmişlik sendromuna yakalandım sanırsam. Bakayım, evet...
hmmmm... nabzım yavaş atıyor
evet... bakışlarım da donuklaşmış.. kesin kapıldım bu ünlü hastalığına.

Hani "hoşgeldin yaaa ramazan" diye mevzuya girip, Allah günahlarınızı affetsin a dostlar şeklinde nihayetlenecek bi yazıyı yazabilirim elbette -düşünüyorum o kadar tükendim mi?- evet, yazabilirim lakin benim üzerimde sığ durur, dar gelir gömlek, kolumu hareket ettiremem. Gerçi ramazanın da etkisiyle, sabahları aynaya baktığımda Kemal Sunal ve hababam sınıfını anımsamıyor değilim, dolayısıyla bana -en azından beden olarak- dar gelecek bi gömlek ancak çocuk reyonundan alınmış bi gömlek olur. Sen oruçlu oruçlu her gün 1-1,5 saat spor yaparsan tükenirsin tabi ki evladım..

O değil, umudu da öldürdük bi alt yazıda, elimize kala kala....   neyse : )

Velhasıl, olayı toparlayacak olursak -ki ben bunu yapabilecek tükenmemişlikte görmüyorum kendimi- yazamıyorum sevgili büyüklerim, saygılı küçüklerim, kelimeleri de böyle severim, atlarım, zıplarım susarım, öperim ve giderim.

cem ben,  huzursuz bacak ile tükenmişlik sendromunda kaybolan, bitap, bitkin ve avare bi gereksiz adam.

20 yorum:

  1. Arada beni de tutuyor o hastalık.. Bakıyorum, kimse önemsemiyor .. bırakıyorum gidiyor. :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangisi, huzursuz bacak sendromu mu?

      zaten onu kimse ciddiye almıyor, oysa uyku uyutmuyor yaa..

      Sil
  2. evladım o spor öyle yapılmaz :)

    imza: bitmiş,tükenmiş,ölmüş,yeniden doğmuş Muzi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bence de yapılmaz ama vicdanıma söz geçiremiyorum :)

      Sil
    2. çoookkk iyi anlıyorum :)

      ama sonra cidden tükenirsin, iftar sonrası da çok geç oluyo di mi spor için?

      Sil
    3. bir şey olmaz yaa, 1-1,30 saat arası şunun şurasında. :))

      iftardan sonra ben yatıyorum ki hemen :)

      Sil
  3. Cem ciğim anlattığın o durum bende de var,huzursuz bacak sendromu çektiğim bi hastalık:)gereksiz değilsin canım,öyle olsan burda olup yazılarını beklemeyiz,sen gerekli bir adamsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne sıkıcı bi hastalıktır ooooooo, uyku uyuyamıyorsun. gündüz bi şekerleme yapsan burnundan geliyor. gözü kör olmasın :)))

      yok yaaa, bizim gereksizliğimiz blogumuzla sabittir : )

      Sil
  4. biz bu kadar gereksiz olmasaydık bu blogda bunca zaman geçirmezdik Cem :))

    hastalıkta baya baya kötü olmuş... umarım huzurlu bacak sendromuna çabuk geçersin... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o hastalık ara ara uğrar bana. stres kaynaklı sanırım. geçer geçer...

      huzurlu hayatlar gelirse bi gun, ki gelecek, o zaman geçer inşallah...

      valla şahsım olarak pek bi gereksizim onu biliyorum da, sizleri zan altında bırakamam :)))

      Sil
  5. Bence kesin boyun uzuyor senin Cem...Bacak ağrılarının sebebi odur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağrı değil ki bu, böyle dş kamaşması gibi bir şey. tuhaf bir hissiyat işte yaaa . boyu da sorma, selvi selvi 1,75 lik selvi :))

      Sil
  6. Ramazanda spor mu yapılırmış? Bende yapıyordum ama ramazan dolayısıyla bıraktım tabii. Sana da tavsiye ederim :) Biraz ara vermek tükenmişliğine iyi gelir sanırım..

    Huzursuz ayak sendromunun da bir an önce bir çaresini bul.. Gerekli adamsın sen bize, herkese..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabu yapmamak gerekiyordur muhakkak da vicdan... ilahi bi takipmiş ya hani :)

      huzursuz bacak sendromuna çare huzur :))

      çok teşekkür ederim, nasıl iyi geldi size gerekli olduğuma dair söylem, gerçekten bak... bazen insanın bi gaza ihtiyacı olmuyor değil hani : )

      Sil
    2. İyi geldiyse ne mutlu bana :) Sık sık tekrarlayacağım o zaman bu gerçeği :) Unutuyorsun demek arada :)

      Sil
    3. teşekkür ederim Emrah :))

      bazen her şeyin boş geldiği zamanlar da özellikle, bi bıkkınlık, kendinden vazgeçmişlik olabiliyor tabi...

      Sil
  7. Huzursuz bacak sendromuna tahammül edemiyorum. Yanımda biri sallamasın o bacağını, dayanamıyorum. Odaklanamıyorum, kafayı yiyorum resmen. Hepiniz kurtulun bu illetten istiyorum. :))

    Tükenmişlik sendromu ise hepimizin baş düşmanı sanırım. Hepimiz kıyısından köşesinden bu sendroma merhaba dedik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huzursuz bacak sendromu tam olarak öyle bir şey değil aslında. o başka bir şey :))

      tükenmişlik sendromu adına yeni nail olduk tabi de olayın vuku şeklini herkes yaşamıştır tabi.

      Sil
  8. o huzursuz bacak sendromu bende de yıllardır var. Belirli saatlerde hortluyor. Kışın değil yazın benim daha çok oluyor. Ama bunun bir tedavisi yok sanırım. Nasıl lanet bir şeydir, nasıl uyutmaz iyi bilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk zamanlar sadece gece oluyordu, sonra güne sirayet etmeye başladı. Biraz dinlnir durumda otursam bile başlıyor huzursuz etmeye. şu ara benden uzak çok şükür : )

      Sil