15 Temmuz 2013

UMUDUNU ÖLDÜRDÜ

Şehrin karanlık noktasından bi keşiş fırladı soluk soluğa, kan ter ve ağzında titrek bi kelime;
ölüüüyooorrr, ölüüüyoorr.  
Bakışlarında korku, üstü başı çamur,
ölüyooorr, ölüyoorr

Karanlığında kaybolmuş gibi aklı. Ve olduğu yerde, ayak diretmeden teslim olmuş yaradana. Ama,
ölüyooor, ölüyoor  
ve bakışlarında hala korku,
ölüüüyoooor ölüüüyooor   

ve son ses;

umut...

cem ben, umudunu öldürdü.

24 yorum:

  1. Bence bi'şeyler kazaya kurban gitmiş. Zira teslim olanın umudu ölmemiştir.. Öldürülmemiştir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizimkisi fakir tesellisi mi ne..

      " umut en büyük kötülüktür çünkü işkenceyi uzatır" demiş ya nietzsche, biz de umudu öldürelim de kurtulalım modundayız. kelimelerle başladık işe du bakalım..

      Sil
    2. Umudun ölürse, ruhun da ölür...Sen ölürsen herkes ölür.(ç'alıntı mı ne )

      Sil
    3. bence ölmeli, keşke... diğer türlü ölecek ruh..

      Sil
  2. Umut kaybedilince korku gider bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu başarmak lazım da, nasıl?

      Sil
    2. bence ikisi de lazım, şu hayatta.

      Sil
    3. bu hayatta çok şey lazım da... bunu becerebilecek olan kim?

      Sil
  3. umut ölmez ki cem, ölmüş gibi yapar sadece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimki ölse olmaz mı acaba?

      en azından bi zaman için...

      Sil
    2. dondurabiliriz, ama azıcık :)

      Sil
    3. du bakalım, o da olur mu?

      olur yaaa, donduralım :)

      Sil
    4. bi deadline belirlesek tamamdır :)

      Sil
    5. belirleyelim de, o ne ki? :))

      Sil
    6. yani ne kadar süreliğine dondurmak istiyosun :)

      Sil
  4. Umudu kaybetmek;Yaşama isteğinin kaybolması demektir.
    Bizler umudu,mutluluğu,huzuru üçgünlük heyecanlara bağlıyoruz belli ki, gerçek umut vadedenleri görmezden gelip elimizin tersiyle itiyoruz.Belki de onların ahını alıyoruz.
    Yarım saat önce duyduklarımı düşününce bu gün benimde umudumu kaybetmemi gerektiriyor belki de ama kaybetmedim kaybetmiyeceğim başka bahara erteledim.Yeter ki umutsuz umutlarda mutluluk aramıyalım.
    Geçecek Cem bu da geçecek umutlarının tükenmemesi dileği ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bi zamandır umudun kaybolmasının sağlıklı olduğunu düşünüyorum açıkçası. Elimde olsa bi kaşık suda boğacağım umutlarım var hali hazırda, maalesef...

      Sil
  5. Sana kısaca hayatımı özetleyeyim;Umut pırıl pırıl kapıma dayanmışken büyüklerin seçimi ile kaderime razı olup yaptığım evlilik beş yıl sürdü ihanetle dolu beş yıl.
    Kız kardeşim umudun gvenmenin aşka inanmanın bedelini hayatına son vererek ödedi,kısa zaman önce annemi kaybettim ve bugün umut bağladığım insanın hiçte öyle olmadığını anladım yinede umudumu kaybetmedim.Umutsuz yaşanmıyor Cem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kötü tecrübeler. Ölenlere Allahtan rahmet, kalanlara sabır diliyorum.

      Ben biraz daha nietzsche gibi düşünüyorum bu ara ; " umut en büyük kötülüktür çünkü işkenceyi uzatır" .... yani umutla yaşamanın daha zor ollduğu kanaatindeyim ama yine de öldürebilmiş değilim umudumu, sadece bunu istiyorum, uğraşıyorum vs.

      Sil
  6. teşekkür ederim,neitzche ne kadar doğru söylesede kendi kendimize işgence yapmak mutsuzluktan başka bir işe yaramaz bence

    YanıtlaSil
  7. Bence umudu öldüren de "ölüyoor" diye naralar atan da o keşiş. Başkası tarafından öldürülemez çünkü. Umudun öldüğüne inanmıştır. Başka türlü ölmez. Umut hep vardır, öldüğüne inanmayanlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşaması daha çok acı be Emrah Güngör. Başta o umut seni huzurlu kılıyor ama sonrası daha bi yıkım oluyor...

      Sil