8 Temmuz 2013

SAAT BAŞI YALNIZLIK

Gece gündüz duada. 
Besmele ile başlıyor güne ve iyi gelecek duaları sıralıyor arka arkaya. 
Dua ediyor, lütfen...   

huzur...

Ardından sönüyor şehrin ışıkları, güpegündüz. Efkarlı şarkılar çalıyor durmadan ve şehir ağlıyor, durmadan ağlıyor...   

Dilinde bi dua, gözünde yaş ve ışıksız, ve şehir, ve suskun...

ve umut...

Sonra uykulu, sonra uykusuz, sonra güpegündüz gece,
ve saat başı yalnızlık
ve dakika başı yalnızlık
ve saniye başı yalnızlık
ve bir ömür...

ve dua ediyor, lütfen...

Huzur..

cem ben, ve saat başında yalnızlık. 

22 yorum:

  1. İnsan yalnızlığa alışınca, yanında biri oldu mu yadırgarmış.
    Alışmamak lazım bence, sırf bu neden bile yeter. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönül de alışmamaktan yana ama...

      Sil
  2. Ortalarda sessiz sedasız gezinen ''yalnızlık''
    Usulca yanaşıyor yanına
    Ve kusuyor karanlığını
    alıyor enerjini..

    Bakıyor ki onu bile umursamaz bir ruh hali sendeki
    geldiği gibi usulca çekiliyor aradan
    Ve seni kendinle baş başa bırakıyor..
    Belki de en korkuncu bu bilinmez
    Ama ömür boyu sürmüyor bu durum
    iyi olan da bu...

    Güzel günlere ,arada sahile uğra iyi geliyor heyheyleri uzaklaştırmaya ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu ara sahil sadece amaçsız insanlara gıcık olmama vesile oluyor.

      başka türlü huzuru yakalamak lazım..

      duadayım.

      Sil
    2. Peki o zaman biz de dua edelim senin için...

      Sil
    3. çok sevinirim, teşekkürler...

      Sil
  3. ne zamandır şiir okumadığımı farkettim bu yazı ile ya da şiirselliği özlediğimi farkettim her neyse..
    Ayrıca uzun süredir de yazmadığımı farkettim. Ben yine kendimi bi doldurayım da yazayım mısralar ilmik gibi hayata girip çıkan.

    Kısaca farkındalık için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim Fatih, bu kadar maharetli olduğumu bilmiyordum doğrusu :)

      takipteyim, yaz ki biz de okuyalım...

      Sil
    2. maharet belki de bi zamanlamadır sadece ;)
      bakalım ben de bekelemedeyim yazarım umarım. ne zamandır düz yazıya yönelmiştim..

      Sil
    3. bu da düz yazı sayılır ya, hatta karalama. Bu mutevazı hallerime de gıcık oluyorum çünkü öyle bi insan değilim :) Ama yazı konusunda çok gerçekçiyim. Tırt yazılar işte...

      Sil
  4. İlerde bir gün geleni de kovalamayalım huzurumu bozma diyerektene
    Bir saat sonra farklı yalnızlıkta görüşmek üzere =)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. şiirsellik güzel, hiç yazamam ben böyle :)
    bana da lazım, bir parça da olsa huzur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yazamam zaten...

      huzur bütün herkesin ihtiyaç duyduğu bir şey oldu sanırım. Ne acı...

      Sil
  7. Bazen yalnızlık da güzel be Cem..
    Ben bazen yalnızlığımı, yalnızlığımda bana düüşen hüznümü özlüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet "bazen" gerçekten iyi oluyor....

      Sil
  8. Sanırım yalnızlığımızı giderince, huzur ve hayata dair umutlarımız tekrar çalacak kapımızı. Senin için yalnız olmadığın günler diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum Emrah, hepimiz adına inşallah...

      Sil
  9. saat başıydı da artık her an'a bulaştı sanki

    çok açık konuşuyorum
    bir gün bir deneme kitabın çıksa
    böyle başıboş yazdıklarını derlesen
    ilk ben alırım
    ilk ben okurum

    "benim hissettiklerim değil mi bu?" beğenisiyle
    "neden ben yazmadım ki bunu?" çirkefliğiyle hemde
    itiraf... çok net...
    :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum erdi ama o kitap hiç çıkmayacak. Benim harcım değil o işler.

      Çok mu büyük konuştum yahu?

      neyse de,

      her an' a bulaştırdın ya yalnızlığı, onu da biz kıskanırız :)

      Sil