30 Ekim 2009

ÇOCUKLAR

Çocuklar eski araba lastiklerini yuvarlıyorlar bayır yoldan. Azimle koşuyorlar peşinden, sevinçten uçacakmış gibiler....
Çocuklar kavga ediyor yerli yersiz.
Çocuklar annesini seviyor, annesi çocuklarını..
Çocuklar saf, temiz, yalansız, riyasız.
Çocuklar babasını seviyor,
babası
seviyor! çocukları..
Çocuklar, evet o zamanlar çocuktular..

Çocuklar büyüyor,
Çocuklar kirleniyor
Çocuklar annesini seviyor,
Çocuklar büyüdükçe yalnızlaşıyor.
Çocuklar büyüyor,
bakın büyüyor çocuklar,
sonra
kirleniyorlar...
Çocuklar kirleniyorlar büyüdükçe.
Savaşıyor çocuklar, savaşçı çocuklar..
Bazısı asker,
bazısı eşkıya çocuklar...
Çocuklar,

büyüdüler,
kirlendiler,
gördün mü, artık kirli çocuklar..........

Temizleyin beni anılarım, çocukluğum, eski aşklarım
çok kirlendim...........


gereksiz adam

12 yorum:

  1. Bız buyuduk ve kırlendı dunya..

    YanıtlaSil
  2. cocuklar kayboluyor büyüyünce.
    veya bedeni büyük gelen cocuklar oluyoruz.
    hatta...evet aynen öyle!

    YanıtlaSil
  3. büyüdüler,
    kirlendiler,
    gördün mü, artık kirli çocuklar..........

    Temizleyin beni anılarım, çocukluğum, eski aşklarım
    çok kirlendim...........


    yağmurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  4. bir çocuk gibi sev beni demiştim sevdiğim adama işte sırf bu yüzden...

    YanıtlaSil
  5. Ve çocuk olmak güzel iey..tertemiz olmak..

    YanıtlaSil
  6. keşke öyle kalabilseydik hala..
    bayırdan leğenle kaymak en lüks en güzel eğlence olsaydı..
    büyüdük..
    yalanlar,riyalar..
    kanlar bulaştı yüzümüze sonra gözlerimizden..
    çocuktuk..
    keşke kalabilseydik..
    kirlendik.kirlettik.kirletildik.
    keşke kalabilseydik..

    YanıtlaSil
  7. @öykü

    biz büyürken kirlettik ve kirlendi dünya

    @ayci

    keşke tek sorun bedenimizde olsa

    @Dolunay

    teşekkürler

    @PİA

    güçlü bi yağmur belki.. çok güçlü..

    @beenmaya

    umarım becerebilmiştir bunu..

    @İ.x.İ.r

    çocukların en sevilesi yanları bu belkide, değil mi?

    @ege*

    ve büyüdük. elimizde keşkelerimiz bol ama....

    imkansız..

    YanıtlaSil
  8. Ben içimdeki çocuğu büyütemedim hiç,bundandır belki hayata sımsıkı tutunma inadım...

    YanıtlaSil
  9. @ışıl

    çok şanslısın o zaman. sevindim adına..

    YanıtlaSil
  10. kirlenmek güzeldir..diye bir slogan vardı dimi:)

    YanıtlaSil
  11. @Berrin'deniz'

    somut olarak mevcut evet..

    YanıtlaSil