14 Ekim 2009

HERŞEY AYNIYMIŞ

Hep ''yeni bir senaryo olacak bu sefer'' diye başlıyorum kendi senaryomu yazmaya. Kavgası, gürültüsü olmayan, huzurlu mutlu bir hayatı anlatan, süslü bir senaryo olacak diyorum...

sonra film çekiliyor. montajı-dublajı yapılıp herşey bitince bir bakıyorum;

Hiçbir şey değişmemiş, bi noktada tıkanıp-takılıp kalmışım..

huzur,

ah huzur,

nerdesin?

........................................................................................................................................

bakıyorum,

bakıyorum,

bakıyorum.........

hepsi bu.. yol alamıyorum...


gereksiz adam

10 yorum:

  1. üstüne gittikçe,aradıkça kaçıyor..

    YanıtlaSil
  2. bazı oyuncular belli rollerin altından kalkarlar ya hani ve bazılarının oyunu sadece kendilerine en yakını oynama fırsatını bulurlarsa oscarlıktır ya...

    YanıtlaSil
  3. EN KISA ZAMANDA YOL ALMAN DİLEĞİYLE....

    YanıtlaSil
  4. bazı duyguların insanın hayatında olmamasından kaynaklı huzursuzluklarının ve mutsuzluklarının oluştuğunu okumuştum.

    YanıtlaSil
  5. kavgası gürültüsü olmada da olmaaaz..tadı olmaz... :):)seyredilesi her film gibi...
    ama sen bekleme bekledikçe o gelmez, naz eder, sabrı zorlar... :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. biz değişmedikten sonra öyküler de değişmez. hayat bizi değiştirmiyor aslında biz kendimizi değiştiriyoruz, değiştirmeliyiz sanki...

    YanıtlaSil
  7. Bir tatlı huzur almaya geldim Kalamıştan ahh Kalamıştan.Huzur deyince aklıma bu güzel eser geliyor.:)

    YanıtlaSil
  8. @İ.x.İ.r

    ne yapmak lazım acaba..

    @PİA

    Her seyi soylemek mumkun;

    Epeyce yaklasmisim, duyuyorum;

    Anlatamiyorum.

    @bahar gelsin

    akla, kalbe laf anlatamıyor insan her zaman

    @Evren

    Oscar=?

    @Dolunay

    teşekkürler, umarım..

    @Sade

    tam da budur belki..

    @İlk...

    manevi kavgalar yoruyor işte

    @beenmaya

    nasıl?

    cevabı bilsek ne şık olurdu oysa...

    @kamikaze

    ..:))

    YanıtlaSil