2 Kasım 2009

AŞK KİRLENDİ

Aşkı cinsellikten kurtarıp en saf haliyle hizmetine sunardım belki.
Sadece yanağından öperdim.
freud' a inat kirlenmesin aşk diye uğraşırdım...

ama olmadı,
bir olduk, aşk kirlendi....

Ve unutma, suç ikimizde...

(yok öyle değil okuyucu. bilirim aşk hepsiyle bütündür ama bu başka. at gözlüklerimi takmadım sakın ha... bi kalp yarası de geç işte)

.........................................................

Bazen nokta koymak zordur ama virgül de burda şık durmaz, anla.


gereksiz adam


20 yorum:

  1. Gayet anlaşılır ve güzel...

    "Bazen nokta koymak zordur ama virgül de burda şık durmaz, anla." Bu cümlene bittim:)

    YanıtlaSil
  2. at gözlüklerini takmadığını belirtmen, siyasi yazı yazarken yazının başında "ben xxx partili değilim haaa yanlış anlaşılmasın" diyenler gibi olmuş..:)

    YanıtlaSil
  3. yukarıdaki yorumda bitilen cümleye ben de bittim. ne koyucaz o zaman? sen neyi seçtin? ya da boşluk mu..

    YanıtlaSil
  4. yasam kadar gerçek..yasamak gibi sahte..öyle çok şey var ki yaralayan insanı........

    YanıtlaSil
  5. cocukken sokakta oynarken, hep baskalari kirletmistir zaten üzerimizide!
    annemize öyle yalanlar söylerdik!

    YanıtlaSil
  6. Sendeki hali bir kalp yarsıysa şayet; hiç değilse o kısmı temiz kalmış.. kalabilmiş.. Züğürt tesellisi mi belki de?

    sorarım artık kaç kişi var kalbinde yaralar açılan?

    YanıtlaSil
  7. kendimi suçlu hissediyorum, aşkla dalga geçer hallerimden dolayı. aşkım kirlenmiş benim...bende o son cümlene vuruldum sanırım twitliycem, aşk adamları twit nedir bilmez dimi?

    YanıtlaSil
  8. bir kalp yarası" deyip geçiyorum:))

    YanıtlaSil
  9. aşk olarak genellenirse belki daha anlaşılır olur @siminya.. aşkım dersen yukarıda da belirttiğim gibi sorular düşer aklıma. hoş düşse ne düşmese ne. bu ne senin ne de benim umrumda..

    YanıtlaSil
  10. Aşk birlerle kirlenmez bence ikiler devreye girince kirlenir........??

    YanıtlaSil
  11. @Düşlerimin Gerçeği

    aslında başka, çok başka.

    @bi dost

    bugün modern! sayılan fikirlere çok başka gerekçelerle itiraz edince dahi bambaşka şeylerle suçlanabiliyorsun. önlemimi alayım dedim..

    @Karakutu

    acıyı

    @Rengahenk

    şeytan hep bizimle

    YanıtlaSil
  12. @ayci

    ve biz suçluyuz işte. ben, sen ya da o değil; hepimiz...

    @PİA

    belkide çok kişi vardır da seslerini duyan yoktur.

    @siminya

    her şeyden anlar ama birçok şey boş gelir.

    @beenmaya

    ben anlatamadım oysa. bakıyorum dayazdıklarıma..

    @bahar gelsin

    en güzeli...:))

    YanıtlaSil
  13. @ELİF..den

    kesinlikle doğru. Bir çok şeyi el birliği ile kirletiyoruz.

    YanıtlaSil
  14. Ne çok aşk suçlusu ve yaralı kalpler ordusu varmış,aklıma şu şarkı düştü ;
    Gel günaha girelim,yanalım gitsin...

    YanıtlaSil
  15. @ışıl

    değişik bi yaklaşım...:)

    YanıtlaSil
  16. "Bazen nokta koymak zordur ama virgül de burda şık durmaz, anla."

    öyle güzel olmuş ki, kıskandım neden ben yazamadım diye, oysa o kadar da aşk yarası almıştı yüreğim ve yıkamadan önce kirliydi bedenim...

    YanıtlaSil
  17. @Evren

    yıkayabilmişsin, ne mutlu sana..

    YanıtlaSil
  18. @Evren

    teşekkürler ayrıca, eminim daha iyileri vardır sende..

    YanıtlaSil