21 Ekim 2009

YALNIZLIĞIM, BEN GELDİM

bi gidip bi geliyor serseri parmaklarım. zamanla şekil değiştirse de, anlamı bende saklı başlığa vefa borcunu ödemek lazım..

vefa...

vefaa...

nedir bilir misin?

vefaa..

bilmiyorum henüz, görmek kısmet olmadı..

çok şahsi, pek kişisel... serseri mayın misali işte kelimeler.. olacak, anlaşacağız az kaldı, birde noktaları çıkartabilirsem hayatımdan. hey gidi koca reis hey de koca reis kim..

birazdan şekil değiştirip başka mekanlara taşıyacağım kelimeleri, açık mı kapılar, müsait misin yalnızlığım..

ben geldim..


gereksiz adam

9 yorum:

  1. Müdavimi olduğumuz mekanların kapıları bize hep açıktır sevgili gereksiz..

    YanıtlaSil
  2. yalnızlık hep müsaittir her ne olursa olsun hep bekler bizi hiç gitmez ki bizden...

    YanıtlaSil
  3. Bırak kendini yalnızlığın hüzünlü kollarına..

    YanıtlaSil
  4. yorumlar birbirinden güzel.yazı da bir o kadar güzel..

    YanıtlaSil
  5. yalnızlığımız,kendi içimizde biryerlerdedir zaten hep,arada endibe ittiririz,oradan çıkarması çok kolay ama geri göndermesi zor..

    YanıtlaSil
  6. vefa denilince aklıma ilk ve tek gelen şey..BOZA..

    YanıtlaSil
  7. müsait misin mi yalnızlığım ben geldim süpermiş
    bir kitap okuyorum şimdi tam senlik
    okumak yazmak ve yaşamak üzerine -schopenhauer
    bence okumadıysan edin:))

    bir de şu konuda şair görüşü de alalım isterim
    beklerim
    http://sensizyildizlarabakamam.blogspot.com/2009/10/evet-bayanlar-baylar-mevzu-derin-soz.html

    YanıtlaSil
  8. @PİA

    Ne mutlu bize o zaman, hep açık bi kapımız var..

    @beenmaya

    en sıkı dostlardandır yani..

    @İ.x.İ.r

    ben istemesem de oluyor bu zaten.

    @kamikaze

    sağol melekimsi insan

    @ışıl

    boşver, kalsın yanımızda o zaman. alıştık ne de olsa..

    @Berrin'deniz'

    ilginç bi akıl sistemi, vardır bi temeli elbet..

    @bahar gelsin

    en kısa zamanda okumak isterdim ama artık kitap okumuyorum....

    neden?

    ...........
    ......

    YanıtlaSil
  9. dikkatimi başka blogda çektiniz..ve bunu okurken yavuz bingöl söylüyordu,güzel mi oldu ne..

    ...once bir sessizlik sarar butun benligini
    alir seni kendinden goturur uzaklara
    bir ezgi kendinden alir seni.........

    YanıtlaSil