20 Haziran 2009

Yürüyorum Düş Bahçelerinde ... ....Nesli Tükenmiş Canlıların Hayaliyle..


Sezen Aksu' nun son albümü, yürüyorum düş bahçelerinde. Bu ara ben Sezen' le düş bahçelerinde yürüyorum, en çokta ''pardon'' ve ''uslanmadım'' civarlarında..katılmak isteyenler katılabilir.

gereksiz adam/kişisel zevkler..



Sonra bu kuşu düşünüyorum, bir yüzyıldan fazla süredir görünmeyen ve nesli tükendiği varsayılan bu bıldırcın türü(buttonquail) artık filipinli bir ailenin midesinde. 20 cent karşılıgı avcısından alınıp, yenmiş.. afiyet olsun, umarım bir ara birbirinizide yemezsiniz..

gereksiz adam/ne dese boş..

4 yorum:

  1. uçakta tanışım yeni albüm ile.Şimdi sizde üzerine söyleyince alma vaktidir dedim.

    YanıtlaSil
  2. bi tesadüf rastladım bloguna.. altyazılarının bana yasattıgı kucuk gulumsemelerı sevdım tabı bı taraftan dusundururken .. album e gelınce bu seferkı yenı bı cag atlamıs bence herseyiyle bı ıkı sey dısında - o da kırmamaktan oturudur belkı- bu kadar zevkle dınleyecegımı dusunmemıstım.Ustelık 90 ınını bıldıgım sarkıları.. ıcının seslenısı devam etsın bence ;)

    YanıtlaSil
  3. @bi dost

    ikinci haber gerçekten ''yuh'' luk...:)

    @İDEA

    umarım almış ve beğenmişsindir albümü. Beğenilmeyecek gibi değil, inan..

    @yeap

    Sezen başkadır.. her dem bulur sana söyleyecek manalı sözler..

    teşekkürler bu arada..

    YanıtlaSil