7 Haziran 2009

YA SONRA

Şimdi uzaklaşmaya başladığım kendime, seni de katıyorum istemeden. Sesin yabancılaştı, sonra bakışın ve dokunuşun yabancılaşacak. Geçmişte yaşanan herşey, acıyla ya da sevinçle hatırlanacak bir anı olarak kalacak sende, ya ben! Ben çok zaman orda, güzel saydığım karmaşık günlerde kalacağım. Bugün, hep olduğu gibi, yaşanmadan, yitik olarak geçecek zamana..

Sonra yine hayata küfredeceğim, yine sesini özleyeceğim, yine seni sevdiğimi kendime bile söylemeyeceğim.

Ben yorulacağım,

ben kırılacağım,

ben orda takılıp kalacağım...

gereksiz adam/07.06.2009

3 yorum:

  1. bu ruh halini tekrar ve tekrar ve tekrar yaşamış olmaktan dolayı biraz biliyorum. sadece biraz. çünkü ben siz değilim ve hissettiğiniz şeyi ancak siz bilirsiniz. ama bişeyi iyi biliyorum diyebilirim. bu tutunma halinin kıskacından çıkamamak insana geri getiremeyeceği yitip giden zaman olarak çarpıyor gün geliyor, hele de yaş ortayı geçmişse. hayıflanacak daha az şeyiniz olsun istiyorsunuz birgün.

    YanıtlaSil
  2. ee güzel olmuş bu tema diyeyim ve yazıyı okumaya gideyim :)

    YanıtlaSil
  3. @çingene

    evet biliyorum, gelecekte bu zamanları arayacagım, başka şekilde yaşasaydım diyeceğim. hepimiz öyle değil miyiz? insanız işte, yaşamadıkça uygulayamıyoruz...

    @Evren

    teşekkürler..

    YanıtlaSil