9 Haziran 2009

İNTERNET EXPLORER

Bir zamandır bloga girişte ve daha sonrası yenilenen şablon görüntüsünde İnternet Explorer da sorun çıkıyor.. Bana mı gıcık, kendi gıcıklığımı anlamadım. Aslında o gördüğünüz ( birçok kişinin gördüğü ) benim blogum değil...:)

nasıl çözeceğimi bilir kişilere sormaktayım hala, olursa görürsünüz zaten -sanki çok umrunda alemin, bu kadar dert tasa arasında benim blogumu düşünecek değiller ya- çözemezsek az sonra orjinal halinin fotosunu vereceğim, bloga girince onu hayal edersiniz...:)

aslı şudur;



gereksiz adam/ harbiden gereksiz...

2 yorum:

  1. hmm baktım daa nası görünüyomuş exp.da diye, beyazlı filan çıkıyo arka plan.. ama artık ben bile mozilla kullanıyosam herkes kullanıyodur ya :P

    YanıtlaSil