10 Haziran 2009

SENE KAÇTI?

Sene kaçtı?

Ne çok zaman geçmiş değil mi, sebepsiz sana sırtımı döndüğüm zamandan bu yana. O gün hiç tanışmamışız gibi geçtim yanından, hiç elini tutmamış, hiç öpmemiş.. Yüzüne bile bakmadım hatırlıyor musun? İki yabancı gibi, filmlerde ki gibi, öyle ayrı yönlerde başımız önümüzde yürüdük..Hangimiz daha rahattık kimbilir, hiç öğrenemedim; sana göre ben belki, bana göre sen...

Anlatmayı çok zaman istedim; arkamı dönüp, gidişini uzun uzun seyrettiğimi, giderken birçoğumuda beraberinde götürdüğünü. Sonra anlatmak istediğim çok şey oldu hayatımda, ortak olmak istediğim çok acıların, ama o son günden sonra bir daha hiç olmadın...

Kardeşinmiş öğrendim o kazada hayatını kaybeden, o gün yanında olup sana sarılmayı çok istedim, bende teselli bulmanı, sarılıp ağlamanı, ağlaşmamızı.. insanız biliyorsun, gurur denen bu illet düşmüyor yakamızdan.. Yanlış anlama bizi bitiren gurur değildi, o sonradan girdi hayatıma, senden sonra.. bizi bitireni sen biliyorsun, biliyorsun değil mi?

Sonra çocukların oldu, dedim ya film gibi.. aile büyüklerini ziyarete geldiğin zamanlar buraya, seslerini duyuyorum onların, seni çağırışlarını.. Eskisi kadar olmasa da, bazen gözlerine bakmayı çok istiyorum inan, bazen seni çok özlüyorum, bazen bizim yıkık dökük odamıza gidip geçmişi anmayı.. Bu arada biliyorsundur o oda yok artık, içindekilerle beraber yıkıldı gitti...

Geçen gün karşılaştık ya, sabahın bi körü. Ne kadar değişmişsin, fiziğin değil değişen, bakışın.. Ben fiziğinden geçeli çok zaman oldu zaten.. Ben bakışlarını çok özledim biliyor musun, seninle aynı hayatı paylaşmayı.

O günden sonra anlatamadım sana hiçbir şeyi. yazdıgıma bakma, biliyorum okumayacaksın ama okursan ve bir daha karşıma çıkarsan bana eskisi gibi bak bir kere ne olur..

gereksiz adam/09.06.2009