4 Mayıs 2009

ZAMAN

Yaşadıkça anlıyor insan herşeyi. Geçmişte komedi saydığın söylemlerin nasıl acı verdiğini bir bir gösteriyor hayat. Zamanla oluyor herşey zamanla. Bir "öc alma" dürtüsü müdür, yoksa insanı "olgunlaştırma" çabası mıdır hayatın ettiği, anlamak zor. Sonra anlıyorsun zaten sorgulamamak gerekiyor, yargılamamak gerekiyor içinde bulunduğumu hiçbir şeyi..

Zamanla anlıyor insan, Orhan baba' nın isyan boyutunda ki aşkını, Müslüm Baba' nın insanları kendinden geçirişini. Herkesin bir dili var, kendini ifade şekli. Onaylamasamda, "imkansız" desemde artık anlıyorum kişileri, yaşadıklarını ifade şekillerini...

Bütün hataların sonradan anlıyor insan, anlamak için zaman gerekiyor.. ahh keşkeler, neden hayatımdasınız?

Sonra anlıyorsun zaten sorgulamamak gerekiyor.......

.....

...

çok mutsuzum, biliyor musunuz?

gereksiz yazar/04.05.2009

8 yorum:

  1. Hayatla derdim var..Elimiz birbirimizin yakasında ...

    YanıtlaSil
  2. ah keşkeler neden hayatımdasınız keşke olmasanız...

    YanıtlaSil
  3. öc almak hayatın ettiği, hatta dalga geçmek. sen misin mutlu olan, al sana diyip parmağıyla bizi göstererek sırıtıyor pis pis. sonra da bizden olgunluk bekliyor. iyiye yormamızı, ders çıkarmamızı falan.. yok ya? yok ya değil ama işte, öyle yapmak gerekiyor.. yaşayacaksak kural bu.

    YanıtlaSil
  4. yaş aldıkça,döktüğümüz yaşlar çoğalıyor nedense..mutluluk;nedir,nerdedir ??benim de kapımı çalmıyor uzun zamandır..

    YanıtlaSil
  5. @ilham perisi

    her zaman kaybetmeye hazırsındır umarım çünkü hayatı yenen daha birileri çıkmadı..

    @Evren

    keşke...

    @bi dost

    doğru evet, boyun büküp yaşamak lazım gelenleri..

    @ışıl

    sanırım dayanma gücü azalıyor.. geçmişte yaşayıp hafif sıyırıklarla atlattığın aynı acılar, bugün ağır yaralanmalara sebep oluyor... yoruluyoruz evet..

    YanıtlaSil
  6. yorumlara :) bence de diyorum, ufak bir gülüşle
    bilmezsiniz aslında pek kullanmam bu sözü..

    yıllar geçerken, aynı şeye bakıp başka şeyler de görüyoruz işte ve sonra
    saflığımızı, gençlik algılarımızı, yadırgayıp öyle değilmiş diyoruz.

    halbuki bu günkü gibi değil yarın da :)
    sadece algılarımızla yaşamak bu kadar zorsa, belki de burada tadilat a açık olmak en iyisidir.

    YanıtlaSil
  7. ahhh aaahhh yüreğine sağlık gereksiz yazar,tam düşündüklerimi dile getirmişsin.zaman herşeyin ilacı derler dimii,acıları alıp götürdüğü gibi(ya da öyle sanıyoruz)mutlulukları da alıp götürüyor mu?

    çok sevdiğim bir şiiri paylaşmak istiyorum.


    "Bir ara durup ardıma baktım,
    O an zamanın gerisinde kaldım.
    Sonra ta uzaklara çevirdim başımı,
    Bu kez de zamanı sollayıp arkamda bıraktım.
    Ardından durumu kavradım
    Sokuldum yanına ,
    Yaşantımı sürdürdüm onunla kolkola.
    İnsan bazen bir kaç adım geriler
    Ki hızlanıp güç kazanabilsin;
    Bazen de gözünü ufuklara diker
    Böylece geleceği planlayabilsin.
    Burada da ölçülü olmak önemli,
    Zamanla adeta dans etmesini bilmeli.."

    Akın Alıcı

    YanıtlaSil
  8. @:)Can

    alabildiğine açığım tadilata ama ben uğraştıkça birşeyler bozuluyor sanki zamanla.. herkes böyle mi acaba yoksa ben yaşamayı mı unuttum..

    @kamikaze

    zaman işte, herşey ondan geliyor sanki.. ya da biz zamanı kullanıyoruz kendimizi aklamak için...

    YanıtlaSil