10 Mayıs 2009

MAYISIN İKİNCİ HAFTASI PAZAR..

Bugün bütün yazılı ve görsel medya da bu gün kutlanacak. Birileri annesine mesajlar yazacak, ne bileyim çiçekler alacak, hediyeler verecek.

Ben hiç kutlamadım anneler gününü, anneme söylemedim böyle şeyler. Biz böyle yetişmedik, böyle günleri önemseyen ailelerden olmadık hiç. ama bir zaman sonra öğretilmeyen talepler gelmeye başladı; tepkisiz kaldım, kalıyorum. Başka olsaydı keşke bile demiyorum artık, bi standarta bağlanmış gidiyor bu gibi günler. Bazen acısını hissettiğim oluyor, bazı bozuk zamanlarımda başka hayatları özlüyorum, yok hayır özlemek değil tadını almadığın, bilmediğin bir şeyi özleyemezsin.. o zaman başka hayatlara özeniyorumdur en doğrusu, ama sonra geçiyor, burda, bu hayatta kalıyorum ( başka seçeneğim mi var)..

Ve kimseyi suçlamıyorum, annemin bana olan sevgisinden de şüphem yok. Tek eksiğimiz başka kültürlerle yetiştiğimizdir ve hatta ait olduğun kültürle yetiştirdiğin ben, geçmişle olan kavgamı artık ait olmadığım kültürde kalan çocukluğuma bağlıyor olabilirim.. Neyse, bu günü de kavga meydanına çevirmeyeyim içimde şimdi..

Ben hayırsız evlat değilim, hayırsızsam kendime olduğu kadar hayırsızım.. Yani kendimden bıktığım zamanlar çok, bu halde kime ne hayrım dokunsun..

Neyse bu yıl vesile olsun blog, hep içimden kutladığım bu günü şimdi buraya yazarak daha nesnelleştireyim; birlerinin okuduğunu varsayarak..

Anneler gününüz kutlu olsun anne ve tüm anneler..

gereksiz yazar/10.09.2009

8 yorum:

  1. Çok güzel yazmışsın gereksiz yazar,inan en doğrusunu yapıyosun evet özellikle bugün anneler günü özel olarak kutlanıyor ama önemli olan içimizde herzaman taşıdığımız sevgiyi yılın 365 günü anlatmak,içinden geldiği için hediye vermek,bence annelerimiz için en anlamlısı o oluyor.zaten bugün bekleniyor sevgimizi göstermemiz,hediye vermemiz.mesela ben anneme çiçek alıyorum hersene içimden geldiği her an da alıp "seni seviyorum annecim,bunlar içimden geldi sana layık değil ama" diyorum:) ben de annenin ve tüm annelerimizin bu özel gününü kutluyorum.iyi ki varlar.Allah onları başımızdan eksik etmesin.

    YanıtlaSil
  2. bence mutlu etme vesilesi olması açısından hoş bi gün. ben öyle "365 gün sevelim bi günle sevgi mi olurmuş" bıdı bıdılarını saçma buluyorum, 365 gün vıcık vıcık olamayız heralde dimi? ya da her gün hediye alamayız. alsak da zaten monotonlaşır bi halta yaramaz o zaman. bence iyidir anneler günü, iyidir iyi.

    bi küçücük sorucuk varmış: annenin anneler gününü de burdaki yazıyla mı kutlamış oldun, gidip yüzüne de söyledin mi? merak ettim..

    YanıtlaSil
  3. Aslında bir güne sınırlı Anneler Günü olmamalı.Mecburiyet gibi oluyor o gün hediye alıp gitmek.Bence insan annesi henüz yanındayken sık sık arayıp,sevgisini göstermeli,sonra çok geç kalıyoruz.İyi geceler

    YanıtlaSil
  4. sildiğin yazı her neydi ise yayınla onu, söz gülmiycem:)

    YanıtlaSil
  5. Bu konuda standartlara dahil olmak ne kaybettirir ki bize,özümüzden ne götürür ki?Anneyi mutlu edecekse,postacıya vermeden kendimiz ulaştırsak dileklerimizi.Tamam o kültürle yetişmemiş olabiliriz ama kültür sabit yerde kalmakmıdır?
    Huzurlu günler....

    YanıtlaSil
  6. eevttt ben de sildiğin yazıyı merak ettimmm yazar yayınlasana lütfen.

    YanıtlaSil
  7. @kamikaze

    düşünmek ve bunu uygulayabilmek başka şeyler, her zaman aynı doğrultuda gitmiyor ne yazık..

    @bi dost

    bu yazıdan sonra, sanırım ömrümde ilk, gidip elini öptüm..

    @beyaz mendil

    evet çoğu şey için çoğu zaman geç kalıyorum.. suçlu kim, bilmiyorum..

    @bi dost, @kamikaze

    bugün ya da yarın ekleyeceğim, çok içi dolu birşey değil, maksat eğlence..

    YanıtlaSil
  8. senin eğlenebilen biri olduğunu tahayyül edebilmek dahii gariptirr :P

    bi de, ilk defa mı öptün nası yani ya, nerelisin sen doğulu değilsin o kesin de:))

    YanıtlaSil