12 Mayıs 2009

EUROVİSİON HADİSESİ

Sıkıldım artık ben bu şarkıdan
Beynim öpüldü,
Düm tek tek
Orda bi birinci olmada artık,
Sonra görürsün,
düm tek tek

Kafelerde oturamaz oldum
Durmadan çalıyor,
Düm tek tek
Hayata küstüm, kendime kızdım
Beynim dönüyor,
Düm tek tek..

Bıığğğkktım Bıığğğkktım
Bayılacaammm,
bitsin artık..

Sıkıldım artık ben bu şarkıdan
Beynim öpüldü,
Düm tek tek
Orda bi birinci olmada artık,
Sonra görürsün,
düm tek tek

düm tek tek
düm tek tek

E tabi birinci olsun, milli meseledir malum ama birincilik sonrası aynı şarkının elli versiyonunun bir kaç ay daha sağda solda çaldığını düşününce ürküyorum.. ama benim ürkmem değil öncelik, milli davamız bu.. daha kazanıp havaya ateşler edilecek, seçim otobüsüyle karşılanıp, omuzlarda taşınacak hadise, halkı selamlayacak... ohoooo..

gereksiz yazılar/12.05.2009

3 yorum:

  1. ee öyle tabii, milli dava bu d.t.t..
    hadisenin göbeği mi büyümüş, amanın yok kilo mu almış, kıyafeti aksesuar mıymış yoksam dansöz kıyafeti miymiş, hangisi olacakmış, kırmızı yakışmamışmış, klip çok açık olmuşmuş, amannnnnn..
    (ben kıyafeti beğendim ama :Pp)

    (bkz. entel olmak adına eleştireyim derken dayanamayıp açık vermek)

    YanıtlaSil
  2. bi dost böyle ele verirsin işte kendini :))))
    valla biz yarın çekirdekleri alıp çayımızı da demleyip ekranımızın başında olacağız, yıllardır izleriz çok da eğleniriz, onun saçı, bunun sesi, öbürünün başka bişeyi derken puanlamadaki siyasi oyunlar hakkında da klasik geyiğimizi yapar, kazanırsak da seviniriz valla. Hayat yeterince sevimsiz detayla dolu, keyif veren herşeyin tadına varmak lazım.
    not. valla ben kıyafeti de beğendim, kız da şeker..aslında yılbaşında ilk tanıtımda giydiği kot ve büstiyerle daha seksiydi bence:)

    YanıtlaSil
  3. Bende yerimde duramıyorum "dümtek" çıkınca acayip bi enerjisi var:) umarım şansı bol olurr.bu arada ben de elbiseyi beğendim:) yazar sağol bu yazı için.

    YanıtlaSil