11 Mayıs 2009

MİM' Lİ KORO


Cıs tak cıs tak cıs tak cıs tak
Hadi hayata ritim katıyoruz..
Cıs tak cıs tak cıs tak cıs tak
Sende katıl letdown... ve bi dost.. dum tıs dum tıs dum tıs... gülmeee... dum tıs dum tıs, sende kamikaze ..dum tıs dum tıs ve esrik öfke esrik' e müzik.... ve evren dünyandan biraz uzaklaş, cıs tak cıs tak cıs tak, ve Sinirli Prenses biraz sakinleş, ve Kediye Kafa Atan Psikopat Fare bırak şu kedinin yakasını iki dakika dum tıs dum tıs dum tıs, ve ilham perisi hadi gruba ilham ver, ve beyaz mendil mendil sende, cıs tak cıs tak cıs tak ve Funda renginle renk kata, ve münzevî yürüyüşe ara ver katıl, ve Redirection to Life yargılamadan, akışına bırak, dum tıs dum tıs dum tıs ve y. bırak gölgenin peşini, umidim ümit bu katıl, Ruyayla bu sefer notaların ucunu bileyelim, demet bir delimiz eksik, güven uyandıran..:), ve cesetizleri yasakara inat, ve

katılmak isteyen herkes...

hadi arkadaşlar,

dum tıs dum tıs dum tıs, cıs tak cıs tak cıs tak.... hayatı hareketlendirme vaktidir..

gülmee bi dost..

gereksiz yazar/11.05.2009

11 yorum:

  1. nereden aklına geldi?
    şahane :))

    YanıtlaSil
  2. ben deeeee bayıldımmmm:D bana da bu mimde bir yer ayırdığın için ne kadr teşekkür etsem az.sağolll yazarcım.

    YanıtlaSil
  3. söz verdim gülmiycem, lakin tebessüm edebileceğimi zannediyorum:)

    katılayım ben de o zaman sana, ortama uyalım..

    ar yu redii? leydizin centılmını.. gop gop gopp ağrı dağın eteğindee oww yeeaahh! van tuu trii foroo! haydi eller havayaa ıp tıss ıp tıss şıkıdım şıkıdım hatta, hatta aheyy aheyy teyy teyy :Pp

    (gülmedim ki?)

    YanıtlaSil
  4. ben napayım :( beni dışlamışsın

    YanıtlaSil
  5. muhakkak unuttuklarım var takip ettiğim halde, kusura bakmasınlar..

    @cesetizleri sende korodasın artık..:)

    YanıtlaSil
  6. Koroda olmazsam ayıp dı zati:)) Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. durdum... duydum.koştum geldim.. Arada bir solo geçebilir miyim.. Lütfen ama lütfen..

    YanıtlaSil
  8. aaa geç kalmışım ayol,bi da isterim ,daha bet sesimle i will always love you söyleyecektim.

    YanıtlaSil