23 Ekim 2013

YOKSA SİZ DE..?

Ne kadar çok benziyorsunuz,
gece yarısı sessizliğime. 
Yoksa siz de aynı tenhada, 
göz göre göre kaybettigim misiniz?

En çok ilk gece utangaçlığınız aklımda
Sola bakıp yutkunurken gördüm boğazınızı
ah olsaydınız yanımda
bütünüyle öpülesiydi yanaklarınız.

Bir de bakışlarınız vardı buğulu
Aynı geceydi, ağlamış mıydınız?
ah o sorular ne kadar da ağrılı
Bilirim aynı cevapsız zamanlardansınız.

Ne kadar çok benziyorsunuz,
gece yarısı sessizliğime.
Yoksa siz de aynı kitapta,
Eksik kalmış bir şiir misiniz?

cem ben

19 yorum:

  1. Ama benzeyeni değil de aynısını istiyoruz, ısrarla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki de ısrarla benzeyeni istediğimiz için kaybediyoruz, aynısını istesek sorun kalmayacak.

      Sil
    2. Aslını isterken benzeyenine takılıyoruz gibime geliyor..

      Sil
    3. evet, tam da bu durum.. ama giden herkes asloluyor, böyle de bi çıkmaz..

      Sil
  2. Wuuuw..
    Yorumsuz kaldım..
    Güzel, kısa, net ve sancılı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.. ben de böyle beğenilerde yorumsuz kalıyorum :)

      Sil
  3. eksik kalmış şiirler, yarım kalan tamamlanamayan cümleler.. her birinde gizli niceleri vardır kimbilir..
    yine hoş bir yazı okudum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oysa "çayımız, sigaramız ve de her şeyimiz tamam" değil mi?

      teşekkür ederim...

      Sil
  4. Hani patika bir yolda yürürsün de mayıs sonu, taze taze yeşermiş otların arasından insafsız bir diken çizer güneşe hasret bir bacağı... Acı değil de tebessüm edersin baharın gelişine; ama sızlayan bir gerçeklik de vardır ortada. Aynı güzel ikilemin havasını soluyorum yazılarında... Biraz buruk biraz umutlu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar güzel anlatmışsın yahu. hani bu söylediklerin benim yazdıklarıma denk düşer mi bilemem, o kadarını hak etme babında, ama tasviri çok sevdim. Teşekkür ediyorum ...

      Sil
  5. gece okumalıyım bu şiiri.gündüz yarım cümler.çok güzel.kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Hangimiz eksik kalmadık ki?
    Ne kendi şiirimiz olabildik ne de başkasının...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef. çok benzer hikâyeleri yaşıyoruz aslında .

      Sil
  7. Şiirden zerre anlamam. Teoman duygusunu severim, yalnızlığı yorumlayışını, kadına bakışını, aşka bakışını...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadına bakışı değişti demek ki, yoksa benim bildiğim çok sağlıklı bi bakışı yoktu :))

      Sil
  8. harika bir şiir olmuş.yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Sanem, nerelerdesin sen ya?

      Sil
  9. evet epeydir uzak kaldım yavaş yavaş dönüyorum:)

    YanıtlaSil