11 Ekim 2013

GAYRİ RESMİ HESAPLARIM BEN ve DAHASI

Resmi İnstagram hesabım :)))  ;


İNSTAGRAM

gayri Resmi Twitter hesabım;


TWİTTER


Bir de face hesabım var gayri resmi ama donuk :))

line, wechat, kik, foursquare, messageme, chaton, whatsapp vs gibi bi dolu hesabım daha var hatta. :))

öyle yani, belirtmek istedim :))

19 yorum:

  1. garson hesabı getirecek göreceksin.
    bulaşıkları yıkatırlar vallahi.

    YanıtlaSil
  2. Tamam anladık , hava atmana gerek yok :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baane yaa, azcuk hava atayım ne olur, ne olur yani....

      hava atarım ki ben :))))

      Sil
  3. Zaten bi tane sapığın var, bence kendine ait çok da özel bilgi paylaşma...
    Ne olur, ne olmaz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özel değil ki bunlar, halka malettiğim hesaplarım. Benim sapıklar akıllı, bunları zaten biliyorlar.. hatta beni benden iyi tanıyorlar nerdeyse :)))

      Sil
    2. Sapık bile görevinin hakkını veriyor desene :))
      İbretlik gerçekten ;)

      Sil
    3. şimdi alkış tutmayalım da, malum şizofrenleri de var :)) adsız bi yorum girer şimdi saçma sapan, başkasıymış gibi :)))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. tivitır ve instagram ı biliyorsundur yav, diğerlerini ben bile bilmiyorum neredeyse :)))

      Sil
    2. e doğru sadece onları biliyorum :D

      Sil
  5. instagram iyiymiş güzelmiş baktımda bişöyle.. okunası.. nerden bu inat bilmem bloğumdan başka bihesabım yok olmadı benim hiç:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :)) ben de son bir yildir ugrasiyorum instagramla. Tivitir blog yazilarindan alintilarla gecistiriliyor zaten. Digerleri de es dostla yazismak icin.. can sıkıntısi vs

      Sil
  6. Bu hesapların hepsi ile başetmek oldukça zor olmalı yahu:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basetmeye çalışmayinca sorun kalmiyor. Sadece varlar kendileriyle bi mücadelem yok. Instagramda yogunumdur o kadar ve blog...

      Sil
  7. bayram telaşı sardı heralde hı, yazı yok aa aaa:) şimdiden iyi bayramlar diyelim ozaman:) güzelliklerle dolu hatta sürprizle karşılayan bir bayramın olur dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugun yollarda gecti zaten. Bir de cep telefonundan yazi girmek zor... bir de yazi yazamiyorum uzun uzun kisa notlar aliyorum ama toplamda bir sey olmuyor vs :)) tesekkur ediuorum umarim oyle olur.. super bir sey olsa mesela yarin ne sahane olur :)) sana da iyi bayramlar.

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sana da iyi bayramlar :)))

      Sil