22 Ekim 2013

BİRAZ KADIN VE ERKEK VE ....

Durun, kaldırın şu perdeleri geçmişi göremiyorum.

Üstümden koca bir hayat geçmiş; ağdalı, ağlak ve biraz kadın, ve erkek, ve homoseksuel. Bu yüzdendir belki bağlaçlardan önce virgül kullanmışlığım.

Kış ortası,  penceresi açık yatak odasında, yabancı bi bedenle, ateşli bi sevişme sonrası pişmanlığı, yorgunluğu, hüznü var hayatın bütününde...Benim hayatımın ya da benim sandığım hayatın.

-Lütfen, kişiselleştirme cümleleri yazar, a pardon yazan; bu sen değilsin-

Ne diyorduk, şu kahrolası baş harflerin büyük olması kuralından nefret ediyor insan, hep bi öteki arayışı insanda, hep bi lider ve de liderlik sevdası.

Yine pardon, en son hayatımı beceriyordu hayallerim, dün gece evet. Sonra ayaklarımın üşüdüğünü ve alnımdaki ter damlalarını fark ettim;  ve çocukluğum...

"En çok çocukluğum düşüyordu aklıma ayaklarım üşüdüğünde." işte bu cümle, son zevkini aldı sabahın körü bedenimden, hırıltılarla ve nefes nefese bir finalll, mesai öncesi.. offff...

Siz bilmezsiniz, kaldırımsız şehrin hayali kaldırımlarında çıkılan gece seyahatlerini. Üstelik "unuttum" dediği gece, aynı kaldırımda hatırlananları. Oh bilmem kaçıncı kez pardon, hayatttt  bu kaçıncı orgazm üzerimde.

Ve oysa o kaldırım, çocukluğumda leblebi tozu aldığım bakkalın hemen önüydü, saftı, benimdi, çocukluğumdu. İşte bu yüzdendir belki, uyandığımda ayaklarımda hissettiğim soğukluk.

Hadi bi sürpriz, bi bot vs.

cem ben, 

19 yorum:

  1. çok oldu büyük harf kullanmıyorum, neden bilmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık ben de vazgeçmek istiyorum da... kurallar kurallar...

      Sil
  2. Kurallar değil mi? Özgürce yazdığımızı sanırken, kurallarla boğuşuyoruz aslında.. İlginç. Bu detayı şimdi farkettim. Ve nedense tuhaf oldum. Kural demek işin boyutunu değiştiriyor galiba. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kurallar..

      hatta şimdi ben, bi dolu kuralı alt ettim bu yazdıklarımla belki de.. "oğğ cem, neler diyorsun" somut nidaları..

      Sil
    2. Bazı vakitler kural çiğnemek insanı mutlu ediyor. Ama tabi küçük kural ihlalleri ve küçük mutluluklar... zati diğer türlü o mutluluktan şüphe etmek gerekir. :D

      Sil
    3. işte herkesin kuralların büyük ve küçüklüğü konusunda farklı fikirleri var maalesef.

      Sil
  3. Ayy leblebi tozunu avuçla yiyip birde kouşmak vardı şimdi :)) aklıma geldi bir keresinde öle yazdığım bile oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle yazmak, konuşmaktan daha kolaydır sanırım :)

      Sil
  4. hayatın geneli için, kuralsız olamasa da, arada bir kuralları yıkmak iyi gelir:) bazı kurallar da kendiliğinden çıkagelir alışılmışlıktan..

    çocukluğumuzdaki leblebi tozu ah:) gülümsetti okur okumaz.. canımçekti :)
    ne temiz ne saf ne çok ne de çocuktuk ah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ki o safiyet aslında bi müddet devam etti. Son on yılda kirlendi her şey ya da son 5 yılda. ama ondan öncesi daha saftı, daha yaşanılasıydı.

      Sil
  5. Her şey daha mı saftı gerçekten..Yoksa her şey daha mı aşikar olmaya başladı da gözümüze mi batıyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki çaresizliktendi ama daha saftı her şey..

      Sil
  6. bildim bileli yazdım yazalı hep bi tasnif istemiştir yazılarım. hep ya unutulmuştur o noktalar ya da bilinç altı koymamaıştır bilerek devamı gelsin diye. lisede kompozisyon sınav kağıtları hep kırmızı gelinciklerle süslü, unutlumuş noktalar virgüllerle

    kendimi planlı olarak görürken hatta çoğusu bundan şikayet ederken bu başkaldırı teşhisi potansiyel muhalefetliğimi kışkırtmış olmalı. yaşa küçük harfler... varol üç nokta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başlarda avantaj gibi gözükse de, bi zaman sonra seçeceğin yaşam tarzı vs sonrası sıkıntı yaratmaz bu "potansiyel muhalifliğin" umarım ( yaşını 25 altı tahmin ederek yazdım yorumu ) :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. evet, bi sansür uyguladım ister istemez ..

      Sil
    2. Sansür?! Anlamsız geldi ama neyse:)

      Sil
    3. bana da öyle geliyor ama, blogu takip edenler arasında eş dost olunca, mecburen.

      Sil