8 Ekim 2013

YAPMAYIN, SİZE DE OLMUŞTUR

Hani sizde de olmuştur öyle. Bi sabah karadeniz' den bıkarak uyanmışsınızıdır ya da ne bileyim...

ha misal, akşam serdiğiniz çarşafınız çok kirli gelmiştir.. ya da

eee.. göz çevrenizdeki çizgiler çok belirgindir bu sabah..

ne bileyim işte, anlayın.. hani ''eksik uyanmak'' diyeceğim de, klasikliğinden yana utancım...

Sonra her durakta birini sevmiş ve bi kısmıyla sevişmişsinizdir de her birine başka kelimeler emanet etmişsinizdir ve aynı sabah, hani şu karadenizden bıktığınız sabah kelimesiz uyanmışsınızdır.

Yapmayın, çok olmuştur bu, ahlâkını sorgulamayın...

Sonra, yine aynı sabah, çarşafınızın da kirlendiği ya da öyle sandığınız sabah, sevmediğiniz yakışıklı bi popçunun şarkısını açmışsınızdır son ses, sabah sabah bir de eşlik etmeye kalkmışsınızdır sözlerini bilmeden ve gece yarısı temizlik yapan komşuya inat...

yapmayın, olmuştur sizde de gözünüzde biriken damlaları, gündüz kremine zarar vermesin diye olduğu yerde bırakma çabası, o sabah; çarşafın kirli olduğu, eksik uyandığın  o sabah...

sonra, aynı sabahın akşamı, bi yazı yazmışsınızdır, noktalama işaretlerine küfrederek, büyük küçük harf kuralına tecavüz ederek, biraz da bıkarak işte, anla...

yapmayın, sizin de huzurluyum dediğiniz günün ertesi hayattan bıktığınız olmuştur, üstelik sevmediğiniz, yeni yetme, yakışıklı bi popçunun şarkısı eşliğinde...

cem ben, bu da o ŞARKI

24 yorum:

  1. Yok bunlar bana olmadı. :)
    İnsanın bir günü bir gününe tutmuyor çoğu vakit. Belki de insan olduğumuzu bu şekilde anlıyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu paragrafın en azından tek cümlesiyle karşılaşmışsındır bence.

      Sil
    2. Yani, ama ben şahsım adına, espirisi olsun diye öyle dedim. :)

      Sil
  2. Boşver arada öyle olur arada
    Bi gün o denizde gemileri batırırız bi gün olur batan gemiyi yeniden yüzeye çıkarırız

    YanıtlaSil
  3. o adamın en güzel şarkısı sanırım, belki de tek sevdiğim şarkısı.

    ve evet, olmaz mı hiç..

    hatta fazla fazla olur bazen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben müzisyen olarak görmediğim için kendisini, şarkılarına da pek hakim değilim. sadece yakışıklı bi popçu nazarımda

      Sil
  4. Şu sıralar çoğu zaman böyle oluyor. Olmasın istiyorum ama oluyor. Hayat çok tuhafi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çekirdek inançları değiştirmek lazım belki de. Hayat ne güzel lay lay lom moduna geçmeliyiz.

      Sil
  5. Bir zamanlar fazlasıyla olmuştu.. Biliyorum bu duyguları yani.. hiç bitmeyecek tükenmeyecek, hayatıma hep öyle asılı kalacakmış gibi görünseler de, bir gün baktım ki geçip gitmiş hepsi... sona ermiş.. Hep öyle kalmayacakmışım meğer, kalamazmışımda ve kimse kalmayacaktır da bence..bunu o zamanlar bilmezdim tabii..
    Ama işte şimdi hiçbiri yok..Geçmişte kaldı.. uzak olsunlar herkesten böyle duygular.. yakasına yapışanları dfa dilerim tez zamanda terkederler:) evet hayat gerçekten güzel ve değerliymiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. du bakalım, 35 yıl geldi gitti yok gelmedi öyle sandım vs ile yaşadık, belki sonrası daha güzel olur. :)))

      Sil
  6. kimbilir belki az kalmıştır sonrasına:) inş öyle olur..

    YanıtlaSil
  7. yav arkadaş bıktık senin şu karı kız muhabbetinden okumak dahi istemiyorum artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ee, istemiyorsun da biri zorla bloga mı sokuyor seni?

      Sil
  8. Olmuş mudur ki acaba :)
    Eksik uyanmak belki de o durak muhabbeti yoktur be Cem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de yoktur belki o durak olayı da, her aşkta her ayrılıkta her hoşlanmada vs eksildiğimizi düşünüyorum, ondan yani..

      Sil
    2. hee o ayrı cancağızım, o olur işte :)

      Sil
    3. "şimdi yeni şeyler söylemek lazım" mevlana-sezen aksu vs geldi aklıma :))

      Sil
  9. Bence fazlası olmuştur hatta:))

    YanıtlaSil