26 Kasım 2010

BU YAZIYA NASIL BİR BAŞLIK ATILIR Kİ...

.Amerikan filmlerinde ki suçluların aptal olduğunu düşünüyorum. İyi adamın arabasıyla peşine düştüğü suçlu nedense her defasında araba yolundan koşarak kaçmaya çalışır. Hiç aklına gelmez arabanın giremeyeceği yerlere-yollara sapmak. Aslında popüler Amerikan filmlerinin çoğunu aptalca buluyorum, bir de paraları olmasa nicedir halleri.

.Zulüm gördüğü beyazlardan hırsını almak isteyen zencilerin sinema sektörüne yöneldiğini bilmeyen yoktur herhalde. Bu yüzdendir ki vücudumu siyaha boyayıp Amerika' ya göç edeceğim. Midem kaldırırsa bahsi geçen filmlerde başrol kapmaya çalışırım..:)

.Taban tabana zıt düşünen iki düşünürün! haber kanallarında boy göstermelerinden de sıkıldım. Mehmet Barlas ve Emre Kongar' la başlayan (Yorum Farkı), zamanla suyu çıkan bu tür programlara bir sınırlama getirilmesi taraftarıyım. Yasakçı bi bakış değil bu elbet, yayın kuruluşunun iradesi dahilinde sınırlandırılırsa pek mutlu olacağım.

.Bir çocuğum olduğunda ilk işim onunla yaşadıklarımızı yazacağım bir blog açmak olacak. Bu akşam, belki de kötü günlerin şimdilik biraz daha hafiflemesinin verdiği rahatlıkla farklı blogları dolaştım. Bi dolu anne çocuğuyla ilgili bir blog aktivitesine girişmişken, bir tanecik babanın bunu yapmadığını fark ettim. Bi ilki gerçekleştireceğim, kararlıyım. Bu arada bu bloglar içinde çok beğendiklerim de oldu, misal; deli anne...

.İnek, koyun, keçi v.s. yetiştirmek için canla başla uğraşan insanlara özenip, benim de yetiştireceğim bir şeyler olsun dedim ve desert operations diye bir savaş oyununa sardım. Henüz herhangi bir savaşım yok, asker yetiştirmekteyim. Aslında savaşmaya niyetim de yok, kıyamam alemin canını dişine takıp inşaa ettiği binaları yıkmaya. Zaten savaşa da karşıyım. Oyuna üye olduğum gün kafam karışıktı hocam, sonrası da inat...:)  Neyse  oyuna üye oldum, adabımla asker, ajan, o, bu yetiştiriyordum oyun çöktü. Sanırım tarihinde ilk çöküşüdür, neden?  ben üye oldum da ondan..:)

.Sezen Aksu ile ilgili bütün haberlerin altına, referandum öncesi başlayan ''Sezen karşıtlığını'' yansıtan insanları görmekten de sıkıldım. Elbette fikir beyan etmek serbest de güzel kardeşim haberle ilişkilendir azıcık yorumu olmaz mı?

-Sezen Aksu Almanya' yı salladı (konser haberidir).
*O artık iktidar yanlısı, cd lerini kırdım (yorumdur)
Aman ne maharet. Cdleri kırmış, çok üzüldük ailecek. Sanki cd leri sorduk sana.Hepsinin inadına patlatıyorum bir Sezen şarkısı daha. Aha buyrun siz de dinleyin (şarkı).  Seviyorum seni Sezen.

.İzin dolayısıyla iki karış olan sakalımı kesmek istemiyorum, keşiş gibi gezeyim ortalıkta olmaz mı? Çalışanlara saç-sakal özgürlüğü gelsin. Küpe ile başlayan özgür kapı zorlamaları belki bunlarla devam eder. tek derdimiz bu kaldı ya, onu da çözdük mü tamamdır.

Bitirdim dostlar, Amerikan filmi izleyeceğim...


gereksiz adam
.

13 yorum:

  1. başlığı bilemem ama gezinirken bir babanın oğlu ile ilgili tuttuğu günleğe denk gelmiştim ama blogun adını hatırlayamam, tartışma programlarını izlemeyi bırakalı çok oldu ben gezi programları seyrediyorum başka başka kanallarda belki de ruhum bu yüzdne dingin.
    amerikan filmleri klişelerinden yola çıkıp bir klişe yazı mı deseydin acaba diye düşündüm.
    yorumlar sadece sezenle ilgili yazılar da değil genel olarak çok alakalı olamıyor maalesef. ama ben haberleri değil onları okuyorum. çok gülüyorum o ayrı :)

    aaa sabah sabah çenem düştü benim. hadi ii olsun haftasonun. mektubumu bitirirken gözlerinden öperim küçüksün ya öğretmenim. ;)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın, saç sakal özgürlüğünün yanında hatunlara makyaj yapmama özgürlüğü de gelsin. Ve özgürlükle birlikte giden kadın kısmısına 'ne oldu sana, çok kötü görünüyorsun' deme yasağı da istiyorum. Amerika seyehatinde sana eşlik ederim...

    http://beterbocek-syrakusa.blogspot.com/ Bi göz atsana...

    Sezen konusunu bilahare konuşuruz :)

    İyi kal, yazacağım bugün, dün erkenden sızdım...

    YanıtlaSil
  3. gereksiz adam, biliyorum biraz canını sıkacak ama baba blogcular yıllardır var. Benim bildiğim iki tanesi:

    http://aliozdil.blogspot.com
    http://www.babaolmak.com/

    YanıtlaSil
  4. Bence bu yazının başlığı "ortaya karışık " olsun.
    Her türden yazmışsın en çok da şu bir sevindirici cümleydi.Bir gün baba olursam çocugumla ilgili,yaptıklarımızla ilgılı bir blog açmak...İnşallah diyelim be gereksiz inşallah...
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. öncelikle teşekkürler arkadaşlar ve fakat yıktınız beni, hayata küstürdünüz. vazgeçtim çoluk çocuktan dolayısıyla da evlenmekten. yok diye bildiğim bloglardan bi dolu varmış meğer...:(( Allahım ben baba olamayacak mıyım?

    YanıtlaSil
  6. @novella / विश्व

    yıkık bi adamım artık, bakalım nasıl bir hafta sonu olur..:))

    @Sıradan Bir Sazan

    aman sezen neden lekeli dedi, neden evet dedi diye tartışacaksak hiç tartışmayalım o konuyu. canı istemiş demiş, banane. üstelik alem nasıl da nurupak sayıyormuş kendini. iki lekeli lafına bozulmuş. yok yok çok temiz insanlık, hiç lekemiz yok maşallah...

    Tartışmayalım dedim ama ben bi ucundan girdim..:)

    @belh

    bakmayacağım, bakamıyorum...:))

    @ELİF

    e o sevindirici kısmına gerek kalmadı, ortalık babaların açtığı bloglarla dolmuş ben de vazgeçtim...:)

    (Allah Allah türk erkeği ne zaman bu kadar duygusal oldu anlamadım ki, sokakta bunlardan bir tane yok oysa çoğu polat alemdar gibi maşallah..:))

    YanıtlaSil
  7. Bu üçüncü gelişim buraya ve sonunda başardım okumayı..

    Şu çocuklu bloglar varya bir bilsen nasıl kıskanıyorum onları ve sakal her zaman erkeğe yakışır ayrıca sezen müzikleri her zaman çok severim ..

    iyi hafta sonları

    :)

    YanıtlaSil
  8. @Ateş Böceği

    hayır olsun inşallah, neden bi başarı oldu okuman acaba?

    teşekkürler...:)

    YanıtlaSil
  9. Aslında savaşmaya niyetim de yok, kıyamam alemin canını dişine takıp inşaa ettiği binaları yıkmaya. Zaten savaşa da karşıyım...

    yazinin en cok bu bölümünü sevdim sanirim:)

    Haberlere yapilan yorumlar hakkindaki düsüncelerine bende katiliyorum.
    Birde haber ne olursa olsun akp ye baglayanlar var ya onlara bitiyorum:)

    YanıtlaSil
  10. @sünter

    savaşa hayır diyoruz..:))

    öyle bir hale geldik ki, siyasi partilerden bağımsız düşünen insanların varlığını kabullenemiyoruz artık...

    YanıtlaSil
  11. Efenim, iltifat buyurmuşsunuz:) çok teşekkür ederim. Ben de sizin yazılarınızı pek bi sevdim.

    YanıtlaSil
  12. @Deli Anne

    ne demek efem, o sizin buyurduğunuz iltifatınız..:))

    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Yazıyı bir çiırpıda okudum.Çok güzel konulara değinmişsin.Bende tam babaolmak.com bloğunu yazıcaktım:) Bence bu fikrinden vazgeçme.Dilerim ki babaların açtığı bloglar çoğalır.

    Sezen Aksu, Sezen Aksu'luğundan zerre bir şey kaybetmedi.O bizim Sezenimiz.Allah sağlıklı,huzurlu,mutlu ömürler versin.Dilerim ki yazdığı şarkılarla,o muhteşem sesiyle,o muhteşem kalbiyle hep bizimle olsun.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil