19 Kasım 2010

ANONİM

Şimdi bi sigarayla çözeceğim belki de her şeyi.
Ciğerime birikecek katranı umursamadan,
korkmadan,
kaçmadan çözeceğim her şeyi.

Kulaklığımdan sıyırıp karşıma koyacağım müziğimi
ve seyrederek dinleyeceğim seni.
Sonra yeni hayatlar kuracağım sağıma soluma
ve yeni diller;
özümden aldığım hayatlardan çıkan yeni diller.

Bi nefes çekip dumanıyla aklayacağım müziğimi,
ve hayatımı..
Keman sesinin altını çizip,
üzerini yeni dünyamın dağlarından gelen yanık bi sesle örteceğim.
bu sefer küsmeyeceğim,
küskünlüğü alıp sol yanıma koyacağım.

Yeni bir hayat yazacağım bugün,
sigaramın dumanıyla besteleyeceğim sisli,
katran karası yeni bir hayat okuyacağım.
Ve altına ''söz-beste: anonim'' yazıp
son kez adımı sileceğim dünyadan...


gereksiz adam

8 yorum:

  1. Okurken bile üşüdüm.

    Peki ya yaşamak?..

    YanıtlaSil
  2. heyt be.. gereksiz aşka gelmiş..

    şaka bir yana hayrolsun şiir filan..

    YanıtlaSil
  3. @İ.x.İ.r

    bu ara yaşamak zor bana ixir ama geçecek diye umuyorum...

    @üryan

    hep söylerim şiir yazmak benim haddim değil diye. düz yazı olarak başladım ama yanyana yazınca olmadı altalta aldım bende cümleleri...

    YanıtlaSil
  4. yeni hayatıma üzümitsiz devam edeceğim, elimde sigarayla titrek zar zor çektiğim bir nefesle başlayacağım bu güne.. açıkçası çok güzel bir şiir olmuş insan hayatına hitap eden yazıları görmek memnun ediyor.

    YanıtlaSil
  5. Seni okumayı seviyorum, kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. güldürdün sen beni... nerden baktığına bağlı olarak, evet hala yokum ve aslında fena halde varım :)))
    buralardayım, sessiz ve sedasız dolanıyorum.

    YanıtlaSil
  7. @Sıradan Bir Sazan

    teşekkürler...

    @Evren

    e blogunda iki kelam et de, varlığını biz de hissedelim. öyle sessiz sedasız dolaşmakla olmaz, blogunu öksüz bırakma...

    YanıtlaSil