30 Kasım 2010

...

Ben hep susayım, sen hep beni anla...


gereksiz adam

15 yorum:

  1. uzun sire açık kaldı bu kutucuk.. cem adrian dinlerken okudum yazını.. sözlerini yakalamaya çalıştım şarkının hepsi uçtu.. orda da susmalı bişeyli diyordu..

    ama susmak.. en güzel erdem..

    YanıtlaSil
  2. Susmak son zamanlarda en çok yaptığım şey oldu.İçimden geldiği gibi davranmak istiyorum ve susmayı tercih ediyorum.
    Bence insan susarakta birşeyleri anlatabilmeli...''Ben susayım sen hep beni anla ''diyebileceğim bir kişi var mı,bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  3. @simeranyam

    benimki kendini ifade edememekten hatta etmek istememekten. sonra kızmaktan, anlaşılamadığı için kızmaktan. erdemden midir bilmem...

    @üryan

    aynı noktadayız desene...

    @sıradan bir balık

    benim de var mıydı bilmiyorum, ben ortaya dedim belki birileri sahip çıkar...

    (sıradan bir sazan, yok değil sanırım)

    YanıtlaSil
  4. Umarım çıkar ..ama SENİ ANLAYABİLİYORUM.
    Dibine NOT:Sıradan sazan ben değil,yani ben o değilim:)kafam karıştı:)

    Sıradan sazan istanbul,ben Ankara..

    YanıtlaSil
  5. son zamanlarda susmak beni delirtiyor ama

    YanıtlaSil
  6. Öyle birisi varmı ki Dünyada..Eğer öyle birini bulursan bilki diğer yarındır senin..

    YanıtlaSil
  7. eğer susmanın sırasıysa kendi dilimizde susmalı evet. susarak konuşmalı...

    YanıtlaSil
  8. "Artık çocuk değiliz, susarak da bir şeyler diyebiliriz" der H.H.Kormazgil

    YanıtlaSil
  9. Ben sustugumda anlayacak tek bir kisi var, o da yanimda degil/olamiyor.

    YanıtlaSil
  10. @Sıradan bir balık

    umarım, umarız. teşekkür...

    @Pilli Petro

    beni de konuşmak...

    @Ateş Böceği

    demek ki diğer yanımızı bulmamız lazım...

    YanıtlaSil
  11. @beenmaya

    anlaşılmak dileğiyle susmalı...

    @Parpali

    Hasan Hüseyin diyorsa boşuna demez, demek ki acayip değil istediğim, sevindim..

    @Gözyaşı/Buket

    hımss.. kırık-dökük bir hikaye değildir umarım...

    YanıtlaSil
  12. zaten hep öyle değilmidir yzani beklenen ... ben susayım sen bana beni anlat.. gözlerinle belki bir çift sözle ama bana beni ben konuşmadan anlat... dedğilmidir her zaman beklenen..doğrudur yani...

    YanıtlaSil
  13. @mayısmeleği

    beklenen ama bir türlü gelemeyen ya da gelmeyen...

    @yapragingozyaslari

    teşekkürler... cevap yazamazsam kusuruma bakma, olur mu?

    YanıtlaSil