21 Haziran 2010

UZAĞIMDAKİ

Biz biraz daha umutlu zamanlarda büyüdük.
Hatırlar mısın, şarkılarda daha çok umut vardı o zamanlar.

alevlerin arasından yüzler geçiyor
yüzler alevlerden türkülere geçiyor
günler alevler gibi geçiyor
koş,
ac kapıyı
yeni ufuklar getirmiş,
gülmeyi bilen çocuklar..
bak,
çocukların ellerinde güzel günler var
güzel günler


diyordu bir zamanlar Suavi. Biz biraz daha umutla bakıyorduk dünyaya, belki de bugün içimizde bir yerlerde hala kalan umut bundandı, kim bilir!

Şimdi körelmeye başladıkça umudum eski şarkılara dalarım. Kendi adıma olmasa da dünya adına umudumu kaybetmemek için.

günler mi?

Bugünlerde bana ait değil yine. Yine başka hayatlarda, başka rollerdeyim. Ve hala bir yerlerde kalamıyorum uzun süre. İçimde hep bir kaçma, hep bir yalnız kalma isteği. Öyle evet, tam da bıraktığın gibi.. Benim yine kaçma vaktim geldi uzağımdaki, ama bu sefer bu kafesten kurtulabilir miyim bilmiyorum.

Alevlerin arasından yüzler geçiyor yine anlayacağın...


cem

13 yorum:

  1. ben yavas yavas umudumu yitirmeye basladim, her gun ne olaylara sahitlik ediyoruz. bazen öyle anlar geliyor kiyamet kopsun artik diyorum.

    YanıtlaSil
  2. dünya cenneten giderek uzaklaşıyor, bariş bir hayal üstadın da dediği gibi... ama umutsuzluk asla! bunu da bir başka üstad der bilirsin ki.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. güzel bir şiir iyi gelir belki
    Aşk Beklemektir...

    satırların ulaştı sevgilim
    yanlışlıkla dudaklarını da eklemişsin,
    konuşuyorlardı
    iyi olduğunu söylediler bana
    güldüğünü
    gülümseyen hüznünü
    bir tek sorunun varmış,
    o da özlem..

    sen üzülme sevgilim
    yolların paçasını kısaltıyorum
    söküklerini dikiyorum
    ütüsünü de sürünce üstüne,
    tez elden yüreğindeyim

    sende biliyorsun ki
    aşk sabır
    aşk umut
    aşk beklemek
    beklemeye değdiğini bilerek..pelin onay

    tükenme konusunda:))
    http://sensizyildizlarabakamam.blogspot.com/2009/11/tukenme-demistin.html

    YanıtlaSil
  4. blogumda senı bır ödül beklıyor, bu bir bilgilendirme mesajıdır :)

    YanıtlaSil
  5. alevlerin arasından geçen yüzler değil, gözlerimiz yanıyor cayır cayır..

    YanıtlaSil
  6. benimde kaçasım var hep, durduğu yerde duramamak tam da beni anlatıyor bugünlerde... ama umuttan kaçmak? kaçamayız ki hiç, o zaman yakışmaz yaşam yanımıza...

    YanıtlaSil
  7. Aşk,,
    damlaları alevden şelale
    süzülen kayalardan
    güçlenen biriken gözyaşları
    uzaklaştıkça kaynağından
    anlamlanan yığılan yatağına daha güçle
    daha büyük çatırtıyla dökülecek ve bir daha geri dönemeyecek..
    K6->

    YanıtlaSil
  8. Ben yazamam kim demiş bana sen yazarsın diye iki kelime üç cümle gelmez ard arda bende anca gelir konarım karalar karalar kaçarım. Sonra beklerim aman silsin yok yok silmesin en azından bir kişi okusun sonra silsin diye :)
    K6->

    YanıtlaSil
  9. @éLLa

    benim de böyle anlarım çok olur, yalnız değilsin anlayacağın..

    @Evren

    en azından dünya adına umutlu insanlar olmalı haklısın

    @bahar gelsin-HANDAN GÜLER

    güzel şiir, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. @MOMOL

    çok teşekkürler...

    @üryan

    o zaman karanlık yakındır...

    @Elif Gizem

    umutlanmak için bizim kaçmalarımız işte...

    YanıtlaSil
  11. @Adsız

    buralarda şair-yazar iddiasında olan yok zaten, bizim derdimiz paylaşmak.. içinden geldiği gibi yaz bu en güzeli...

    YanıtlaSil
  12. Paylaştığın her satırda adın yazıyor dökülen cümlelerin kadar yüreğin dökülüyor uzak yakın farketmez, sadece içinden gelen eskilerden yenilene eklenen bir dünya kayboluyor.

    YanıtlaSil
  13. @PufidooT

    teşekkürler

    (yalnış bir teşekkür etmiş olabilirim, sadece cümleyi algılayamadım..:))

    YanıtlaSil