15 Haziran 2010

-MELİ, -MALI

.Kendimin farkına varmamalıyım
.İçinde bulunduğum hayatı düşünmemeliyim
.Sezen Aksu ya da Hozan Beşir dinlememeliyim.
.Haberleri takip etmemeliyim.
.Seni ve seninle olacak hiçbir şeyi düşünmemeliyim
.Yarını düşünmemelyim
.Hayatı küçümsemeliyim
.Ergenlik döneminden çıkmalıyım
.Daha az uyumalıyım ya da daha çok uyumalıyım.
.Düşünmemeliyim
.''olmalı'' değil ''kısmet'' demeliyim
.Detayları takmamalıyım
.Kıskanmamalıyım
.Unutmalıyım belki
.Kurallara uymamalıyım
.Kural koymamalıyım
.Büyümeliyim
.Blogtan vazgeçmeliyim.
.Sonra büyümeliyim.
.-meliyim
.-malıyım
....
...
..
.

pardon ya, çok eskidendi bu hikaye...

cem

7 yorum:

  1. sonra ne oldu?tüm -meli,malıları bıraka-bildin mi?
    yoksa unuttun mu?

    YanıtlaSil
  2. cem merhaba
    epeydir gezemiyorum blogları vakit sıkıntısından ama gereklilik kiplerini görünce bakmadan geçemedim
    ben geçen sen ağustosa kadar interentteki köşe yazarları hariç 3 gazeteyi de detaylandırarak okuyordum ve öğlen olmadan haberler eskiyordu) sonra müfettiş bir arkadaşım var 5 yıldır gazete okumuyorum mesleki gereklilik olmadan haber seyretmiyorum kitap okumaya öyle çok zamankalıyor ki dedi ben de uyguluyorum artık ohhhhh dünya varmış...hber seyretmemi oğlum da istemiyor hep ağlıyorsun diyor yani psikoljik harbin mağduruyum ki ağlıyorum
    diğerlerini bilmem ama bunları tavsiye ederim:)
    blogu ise... bırakma olur mu:)))

    YanıtlaSil
  3. -meli
    -malı
    lardan uzak durmalı bırakmalıyım akışına. yok illa bir -meli, -malı olacaksa en azından yüreğimin sesini dinlemeliyim olsun olmaz mı...

    YanıtlaSil
  4. meli-malı diye gidip gelirken,bloguma uğrarsan sevinirim :)Ödülün var:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Cem, ne -meli var bu hayatta ne -malı. Biz yaratmıyor muyuz bunları? Yaratılanlar, burnumuza dayatılanlar da var elbet. Ben içimden gelmeyen hiç bi şeyi yapmıyorum artık, bırak n'olur bunları, sen onları bırakmadan, onlar senin peşini bırakmaz... Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  6. @üryan

    o imkansız...

    @juli

    nerdeeee...

    @bahar gelsin

    yok blogu bırakacagımdan değil, hatta diğerlerini de yapacagımdan değil.. öyle işte...

    @beenmaya

    benim yürek beni yanlışa götürür, kesin..

    @Dalgaları Aşmak

    teşekkürler..

    @Sıradan Bir Sazan

    ben beceriksizim belkide...

    YanıtlaSil