28 Haziran 2010

GÜL PEMBE


Şimdi eski zamanlardan kalma bir şarkı dinliyorum. İçerisinde bir dolu sır sakladığım, o zamanlar yazıp çizdiğim bütün ''beyaz sayfalarda'' içinden bir cümle bıraktığım o şarkı. Gül pembesini eşitlediğim başka isimler, gerçeği saklamaktan öte bir şey değildi. Sen bilmedin, hiç bilmedin her başka ismin ben de sana çıktığını, sen hiç bilmedin bütün gül pembesi sendin, sen hiç bilmedin gül pembesini örttüğüm içimdeki sırdın...

Ben kendimi kendimden dahi saklamaya sende başladım. Ben senin yeşile çalan gözlerinde yaşadım yalanlarımı... Sen kendimden onsekiz yıl çıkartığım zamanlardan kalma unutulmazımdın. ...

Duvarlarına adını okuduğum virane, ahırdan bozma gece kondu evleri tek sığınağımdı o zamanlar. Şimdi onlarda yok, şimdi durup düşünmedikçe sen de yoksun ama senden kalan, somut yalanlar yüklediğim şarkılar çalınca soyut gerçeklerimle yüzleşiyorum...

Ben sana dair hayallerimi Sezen Aksu' da, Barış Manço' da sakladım... Bir gün yalansız bir zamanda karşılaşırsak, hepsini hediye edeceğim sana...


cem




9 yorum:

  1. ''Ben sana dair hayallerimi Sezen Aksu' da, Barış Manço' da sakladım... Bir gün yalansız bir zamanda karşılaşırsak, hepsini hediye edeceğim sana...''

    Harika...

    YanıtlaSil
  2. aşkı okumak ne kadr kolay değil mi, ve bazen anlamak!
    ne değerli bir hediye olur kimbilir, senin değerini bilene elbet...

    YanıtlaSil
  3. kendimden 18 yıl çıkarttığımda geriye kalan var ya gereksiz.. işte onu istiyorum ben.

    **Bir önceki yazını tekrar oku..Aşkı tanımamışım dediğin kısmı.. Bu kadar yalancı olabileceğini tahmin etmezdim :)))

    YanıtlaSil
  4. @papuç

    teşekkürler...

    @Evren

    kelimelere aldanmamak lazım, değersizin biriyiz belkide...

    @üryan

    ben 8 yıla da razıyım..

    ben yalancı değilim, en fazla kendinin farkında olmayan bir adam olabilirim..:))

    @ella

    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Bizi nerelere götürdün gereksiz adam.

    Bu şarkılar hepimiz için çok özel.

    Paylaştığın için teşekkürler.Umarım o kişiyle de paylaşırsın.sevgilerimlee:)

    seni yorumsuz bıraktığım için epeydir kusura bakma.

    YanıtlaSil
  6. @kamikaze

    ben teşekkür ederim...

    yorum da içinden gelince yaparsın, kendini zorunlu hissetme...:)

    YanıtlaSil
  7. Gül pembe; hep içimi acıtırdı bu şarkı dinleyemezdim.Şimdi de tatlı bir hatıra olarak kalacak hafızamda,bazen hayat şaşırtıyor insanı.Bir şarkıyla ciğerin yanıp,aynı şarkıyla hatıralarına gülümseyebiliyorsun...

    YanıtlaSil
  8. @ışıl

    zaman geçtikçe benzer etkiler oluyor insanda. öncelikleri, sıkıntıları değişiyor işte...

    YanıtlaSil