8 Kasım 2009

ŞEHİR

Bütün otobüsler aynı şehre gidiyor; sokak lambası olmayan, güneşsiz şehre. Araç farları bozuluyor sınırında, el fenerlerinin pili bitiyor. % 100 oyla tek başına iktidar olan acı partisi yönetiyor şehri.


ışıkları elinden alınmış şehir; otogarın yok senin, çıkışın yok.

Rüyalarımda polyanna' yı görüyorum, huzuru görüyorum ama sabah aynı şehirde uyanıyorum, karanlık şehirde...


ışıkları elinden alınmış şehir, güneşsiz bırakılmış şehir; suçlu ben değilim, bırak gideyim..


gereksiz adam


sezen aksu


5 yorum:

  1. içimden şehirler geçiyor
    her durakta duruyor
    inmiyorsun...

    YanıtlaSil
  2. ben bir şehir olsam,
    yalnızlık bienalim olurdu

    YanıtlaSil
  3. sen şehir dedin..dinlettin sezeni güzelde oldu tüm dinleyicimde duydu sayende..ama ben ışığa takıldım ve geceye.. hani o içinde fosilleşmiş düşler taşıyan ışık geçirmez yalıtkan ruh hastasına..geceye....

    YanıtlaSil
  4. İçindeki şehire sor iyisi mi sen, o söylesin sana diyor, umutsuz ve yorgun gözlerime bakarak. Bugüne kadar kaç sokağından geçtiğini ömrünün, kaybolduğunu sandığın yollarında kaç kaldırımına davetsizce çöküp kaldığını, ve her seferinde yeniden toparlanıp ayağa kalktığını...İçinde kendini hala toparlayamamış bir şehir var ve eğer o biterse sende bitersin görüyorum. Ama biliyorum ki sende, içinde bir yerlerde hala, yıkılmış, talan edilmiş bu koca yüreği yeniden kuracak kadar büyük bir aşk da var...

    YanıtlaSil
  5. @bahar gelsin

    Güzel şarkıdır değil mi?

    @iklim

    eminim çok ziyaretçisi olurdu

    @Rengahenk

    Gece sadece eğlence mekanlarında mı hüznünden sıyrılıyor acaba?

    @beenmaya

    yüzeyselleşmek istiyorum bazen, içim dışım, aklım, başım.. herşeyimle yüzeyselleşmek.

    YanıtlaSil