21 Kasım 2009

ASLINDA SUSTUM

Günlerden cumartesi. Şu blogun sağ üstünde duran, kaynağını bilmediğim videosuna takılmışım. Sabahın bi körü uyanmışım hafta sonuna inat ve akşamdan kalma yine ruhum. Kelimeler doldu taştı içimde, uyku tutmadı velhasıl, da kelimeler öksüz kaldı.

(play again)

Neden sonra böyle oldu her şey biliyorum, çok iyi biliyorum. Şuurunu kaybetmiş kelimesizliğime aldanmayın, her şeyi biliyorum, susuyorum..

(play again)

Baksanıza, iki cümleyi bir şarkı uzunluğu (5:08) mesafede kurabilmişim, ne ala. Anlayın o kadar kelimesizim, çünkü hepsi içimde, çünkü hepsi piç, çünkü hepsi öteki.

Aslında susuyorum işte, bu kelimeler benim değil, bu kelimeler suskunluğumun..
aslında susuyorum işte,
aslında sustum......

suretim
..........
...

aslında
sustum.......

Offf biliyorum, yine yalnızlığa yelken açtım, farkındayım. çünkü o, çünkü yalnızlığım hala benim pasaklı kontesim, sol yanım..


gereksiz adam

6 yorum:

  1. o müzik farid farjad' e ait sanırsam..

    YanıtlaSil
  2. hıhımm onun kemanı ağlatan adamın..
    ..sözcüklerde kötü yola düşer mi ki.. :/

    YanıtlaSil
  3. GEREKSİZ ADAM;
    Hastalığımda iyi dileklerini üzerimden eksik etmediğin için sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Ve bu buketi sana da sunuyorum buyrunuz efendim :) çok gereksiz bir hastalıkta ama geldi beni buldu işte :) buyur,

    http://www.rehberalem.com/firmalar/23831/urun/buket_18.jpg

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar rezil olursak o kadar iyi mi acaba?

    YanıtlaSil
  5. bana da geliyor bazen.yaptığın hareketler verdiğin tepkiler bile sana ait değil gibi..
    acıtıyor insanı ve en çok da isyan ettiriyor..

    YanıtlaSil
  6. @Rengahenk

    düşürülür...

    @İDEA

    çok teşekkürler, aldım sakladım..:) tekrar geçmiş olsun..

    @ESRİK

    rezilken kendimizi göremiyorsak, dip yapınca bi faydası olur belki..

    @İ.x.İ.r

    Bir ben ver benden öte...

    YanıtlaSil