20 Ocak 2014

HE DE GEÇ

Sabahın körü çalan saat sesi ve yarı aydınlık odada "Kalkmayayım lütfen, cumartesi olsun gün, edepsiz saat kazara çalmıştır" ve "Amaaaan, karşıda yapılan binalar, çiçek gibi deniz manzaramı kapatıyor." söylemlerinin yüzümde bıraktığı "uykusuz, aksi, naleeet" adam ifadesiyle başladığın bi pazartesiden çok şey ummamalı aslında. Dolayısıyla, cumaya göre kötü pazartesiye göre mis gibi bi gün, daha ne olsun...

Sonra "sana kırmızı çok yakışıyor" gazına gelip, hazır da kırmızılı bi fotoğrafım da varken, blogun renklerini değiştireyim dedim, değiştirdim de, işte böyle oldu, beğeniniz...

Malum bi müddet yazamadım, sonra yazdıysam da içini dolduramadım yazdıklarımın. Çok mu manasız oldu?  Şöyle ki, üstüme yapışıp kalmış "bedbaht adam" halleri ve dolayısıyla bu hâl in yansımasıyla oluşan yazılardan sonra, "yolu maneviyattan geçen herkesle ve kelimelerle buluşmak dileğiyle" tadında bi yazı yazıldıysa Kayahanvari, ben o yazıya yazı demem, ben desem de bizim karşı komşu demez. Zaten o ev temizlemekten bana bir şey demeye fırsat bulamaz sanırım....

Amaaaan karşıda yapılan binalar, mis gibi deniz manzaramı kapatıyor...

mıy mıy mıy mıy.. 

he cem ben, he de geç

17 yorum:

  1. Bak şimdi üzüldüm mis gibi deniz manzarasına... Bence taşın sen o evden :)

    Kırmızı hoş olmuş bence..Yakışmış yani, can gelmiş resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamı kapanmıyor ki, azcık ucundan göreceğim yine denizi.. yeter, çok bile :))

      teşekkür ederim :))

      Sil
  2. biz senin her yazını,her kelimeni seviyoruz:) iyi ki varsın Cem:) kırmızılar da bloğunun renkleri de çok yakışmış:) tam not verdim.hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Sanem, o zaman kırmızıya devam :))) siz de iyi ki varsınız efem...

      Sil
  3. çok hoş yazılar yazıyorsun bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah efendim, çok teşekkür ederim :))

      Sil
  4. He diyorum ama geçemiyorum :)) kırmızı enerjidir yansıması da güzel ;) evine hoşgeldin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ozii... :))

      he de de, geçmesen de olur. maksat takıntı yapmayalım :))

      Sil
  5. şimdi istemişsin de kırmızılamışsın her yeri, iyi hoş da...
    ben blogunun bembeyaz temasını, seninle ve yazılarınla çok özdeşleştirmiştim...
    nasıl istersen öyle olsun...
    madem manzaran da kapanmış, buraya bakıp içini aç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kökü bizde istersek beyazlaştırırız yine PoLLy :))

      ama böyle iyi ya, ben çok severim kırmızıyı. Du biraz bi dursun bakalım...

      o manzarayı hiç sorma, çok sinirliyim.

      Sil
  6. kırmızı güzel olmuş:)
    beton yığınlarının güzelim deniz manzarasını kapatması üzücü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahtan tamamı kapanmıyor :)

      teşekkür ederim...

      Sil
  7. Oyy.. kıskandım ki ama. Çok güzel olmuş bu hali. Sadece bir renk değişikliği ama büyük fark ediyor. :)
    Ve içinden geleni yaz gitsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, çok kıskanmalısın beni :))))

      teşekkür ederim.. kırmızıyı severim gerçekten de :)

      Sil
    2. :)
      Beni de kıskan. Blogum iki farklı tarayıcıda farklı farklı görünüyor. Sırf bu yüzden yine değiştiririm yüzümü ben. :) :)
      Maksat bahane.

      Sil
    3. şuan müthiş kıskandım, saç diplerimden duman çıkacak şekilde de kızdım :)))

      Sil