28 Ocak 2014

HAYÂLİ ŞANTİYENİN GERÇEK ŞEFİ

..........

Dilek de tutardık icabında. Griye özenti, köpüklü dalgasıyla martıları kovalayan karadenizde alıp soluğu...
-Lütfen, bi adım daha kaçar mısınız hayatımdan-

Sır gibi, konuşması yasaklanmış, adına bi dolu sözsüz şarkılar bestelenmiş, ne olduğu muamma, kayalıklardan bozma bi ovanın çıkmazında bütün dilek ağaçları...

Oysa, bi dolu renkte kurdelelerimiz, siyah-beyaz hayâllerimiz ve ihtimal mevsimden üşüyen kalbimizle sıradayız.

Yeni kayaları parçalayıp, çakma ovalara dikilecek ağaçların yapraklarının dökülmesini bekleyeceğiz...

İşte bütün bu çıkmazlarla, tanımı yapılmamış hayatlarda öğrendik imkânsızın teorisini. Şimdi bi "kaya parçalama makinesi" icadı ya da teorisi yazılan imkânsızın uygulama arifesinde...

cem ben, hayâli şantiyenin şefi...

18 yorum:

  1. Kaya parçalama makinesi, sessiz olanlardan değil mi..
    Bendeki tasaya bakın hele.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıya göre henüz icat edilmedi zaten Uyuşuk Halayperest, bir şey diyemeyeceğim. :)

      Sil
    2. İşte ben notumu düşeyim de, sessiz olsun. :)

      Sil
    3. Talepleriniz dikkate alınacaktır :)

      Sil
    4. Kaya parçalama makinesi dahice.Kırmızılar çok yakışmış ayrıca. :)) Yalnız kayaları parçalayayım derken anılarıda un ufak etmek mümkün mü gayet tabi koy ver gitsin peh yemişim anıları.Saçmaladım mı yine bilirsin her zaman ki gibi yine :)

      Sil
    5. o parçalanmış hayallerin bünyeye daha cok zarar verme ihtimali de var tabi ama yine de denemeli belki de...

      teşekkür ederim. saçmalayacaksak böyle saçmalayalım be Ateş Böceği...

      Sil
  2. Bir adım öteye gitmesi gerekenler, hayatımıza bir adım daha yaklaşsın istediklerimiz.... Aslında hayalleri parçalama makinesi olsa daha iyi değil mi ? Biz de rahatlasak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benim de talebim ''hayalleri parçalama makinesi''.. çünkü hayali ovamızı oluşturmak için yaptığımız her şey. benzer istekler yani... neticede ;

      ah keşke...

      Sil
  3. Kayaların altında kaldı hayaller, bence de icat edilmeli ve kurtarılmalı hayaller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hepsini yıkalım gitsin...

      Sil
  4. Parçalamasak mı, bizi biz yapan iyi de olsa kötü de olsa yaşananlar değil mi...
    dilek tutmaya hayal kurmaya çabalamaya devam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bu yapılmış halimden memnun değilim ki... o yüzden parçalayabiliriz..

      Sil
  5. Lütfen bir adım daha...

    bu makinanın icadı uzun sürer mi acep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkesin kendi azmi önemli bu noktada Erdi..

      Sil
  6. Bir adim otesiyle yasamak ne zordur!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karar verip bi adım öteye geçmek de lazım tabi.

      Sil
  7. yine mükemmel bir anlatım.yüreğine sağlık:)

    YanıtlaSil