15 Ağustos 2013

BU BİNANIN TAMAMI KOMPLE SATILIKTIR!

"Bu binanın tamamı komple satılıktır"

Yukarıda yazılan ve başlığa sebep olan ilanı, bahsi geçen binanın duvarında gördükten sonra vazgeçtim intihardan. Heeeyyyy, küçümsenecek bi bakış değil bu, tebessümünüzü cebinizde saklayınız. Açıklayacağım, ama önce rastgele... hopsss

Hediyelik eşyalar arasına karışmış, kulağı küpeli, takım elbiseli dövmeci dükkanı arayan biçare akıl ve hatta mümkünse olacaklar bu akla çare, umut...  Hani bıraksalar, sakalı saçı da karıştıracağım ortaya da, dört duvar arasına hapsolmuşum, ne acayip. Sonra sizin memlekette kol düğmesine uygun küpe arayan bi zat-ı muhterem olmayabilir, bıraksalar sol koluna yapılması muhtemel "vicdan, ilahi bi takiptir" özlü sözünün rengini bile değiştirir durmadan, maksat çıplak kalınca baksırına uysun rengi heyhat...  

Bakma biz çiçek abbasla, kemal sunal' la aydığımıza, bi zaman sonra yeni yetme sevdalara düşebilir insan aklı. Şimdi, andropozun vuku bulma şekli de değişmiş olabilir; 
laciver takım üstü lacivert küpe ve yeşil taşlı kol düğmeleri, ha sağ omuzdaki dövme ki şimdilik çoğu hayâli..

"hediyelik...." diye başlayan, ilk cümleyi saymazsak ikinci paragraf başının, ilk paragrafla alakası olmadığını söylüyorsun ya, çok yanılıyorsun. İlk paragrafla vazgeçtiğim intiharı destekleme şeklimdir kalanlar. 

Ha o mu? 

"komple yi kendi hemcinsi olan tamamı ile aynı cümlede yanyana kuran, ve "düşün ki nasıl satıyor herif binayı, bacasına kadar" hissi uyandıran bu mantığın bile elini kolunu sallayarak gezdiği bu hayatta, benim bazı şeyleri nihayetlendirmeyi düşünmem ne kadar sığ olur dedikten sonra başladı ikinci paragrafım.....  

sonra; 

kulağı deldirdikten sonra bi hafta kulaktan çıkartmamamız gereken küpeyi, küpenin yasak olduğu bi işte çalışan vatandaş nasıl gizler? 
Şimdi ki sorumuz bu..

cem ben, bu da son halim : )

32 yorum:

  1. Arap mıyım, olayım mı, olsam mı....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arap olmanız üzerine kurulu bi düzen bu zaten, korkmayınız :)

      Sil
    2. Yani son durum, köprüye gidilmiyor değil mi ?

      Sil
    3. yok yok, buralardayım...:)

      Sil
  2. Bende sizi anlamak istedim ama anlayamadım şu an..Oldukça karışık?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efenim benim böyle yazmak istediğim ama anlaşılsın istemediğim mevzularım olur, sorun siz de değil korkmayınız :))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. bak seni de ben anlamadım :)

      Sil
    2. vladimir' in açıklamasından sonra seni de anladım, aydım hey hey tey : )

      Sil
  4. anlayamadığım şeyler için üzülmüyorum desem fena olmaz hani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu sana, ben olur olmaz her halta üzülüyorum. A pardon, Cezmi Ersöz modundan çıkmalıyım : ))

      Sil
  5. anlamamış olabilirim ama cümlelerde ki kargaşa güzel :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sayın Karadeniz. Sizin "Bizim Kurşun Kalem Serimiz" i de severek okuduk...

      Sil
  6. Kemal Sunal'ın deli deli küpeli adlı bir filmi de vardır mesela. Pek severim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e ben bayıldım bu örneğe :))))

      Sil
  7. delinen alan ten rengi bir minik bant ile gizlenebilir

    kulağı deldiren bir hafta doktor raporu alıp hepten gzilenebilir

    saçlardaki ani uzama kuşku uyandırmayacak ise delik kulağı kapatacak biçime ve şahsın doğal saç rengine sahip bir peruk giyilebilir.

    Sürekli başı ağrır gibi dolanıp kulak tek elle ya da gerekli hallerde iki elle kamufle edilebilir.

    ya da bunca daraltıdan dellenilip aniden "yeterin lan!!!" diye bağrılıp işten ayrılınabilir ki bu durumda bilimum gizlemele atraksiyonların da son verilmiş olur.

    Ya ne zor soru bu böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müthiş tavsiyeler ama ben işten ayrılma ya da peruk takma eylemine kadar ten rengi bant olayına yoğunlaşayım : )

      zaten iş gereği saçımı da kulak hizasına kadar uzatamam ... bir de teftiş haftası ve kulağımı deldirme sevdam ve gerekçesi aynı haftaya denk düşünce izin olayı da yattı... du ben ten rengi bant olayını yarın bi yerlere sorayım..

      Sil
    2. teşekkür ediyorum sayın Vladimir, bu zor soruyu başarıyla yanıtladınız : )

      Sil
  8. kol düğmeleriyle uyum ha, bi de bana süslü derler :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa narda da burdaymış :))

      süslü değil de biraz uyumlu olmaya çalışıyorum desem :)

      Sil
    2. yerler yerler, öyle süslü biri değilim yaa :)

      Sil
  9. takım elbiseli ve kulagı küpeli dövmeci arayan biri,çok sıradan değil:))ilginç bir 3 lü cem ciğim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her çeşit insana kucak açmak lazım tabi :)

      Sil
  10. Bant önerisi iyiymiş. Benim de aklıma iş saatlerinde küpeyi çıkarıp, iş sonrası gene takmak geldi. Hemen kapanmaz diye düşünüyorum, sonuçta her gün birkaç saat takmış olacaksın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk bi hafta cıkartmamak gerekiyormuş yoksa kapanıyor kısa zamanda, ysni o öneriyi uygulayamayız :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. onu öğrenemedim, tamamı komple satılık diye duyunca bi algılama sürecine girdim sadece : )

      Sil
    2. ama olmadı böyle cem, eksik bilgi veriyosun :)

      Sil
    3. bina sahibiyle karşılaşsam ilk soracağım şey ilan olurdu sanırım : )

      Sil