29 Eylül 2011

GÜNAYDIN

Gün ağırmadan gerçeğe düştü yüzü. 
Bi şiirin, kendini tekrarlayan mısrasında daldığı uykudan,
aynı kelimesinde açtı gözünü kızıl göğe. 
Daha uyuyacaktı,
daha gerçeğe hazır değildi düşleri. 

Uyandııı...

Ey ay bakışlı hayat, ey şeytanını masumiyetine saklamış hayat!

Bakma öyle göz ucuyla düşlerime. Geceden başladım kurmaya, şimdi biriktirdim, bakma. Ben bir garip soyut bedenim, ben soyutluğunu düşlerinden almış bir garip bedenim.

Yeni çıkarttım zihnimi karanlıktan, şimdi ne kadar zor yeni cümleler kurmak, yeni hayatlar yazmak üstüne...


acıdan geçtim güzelleştim

5 yorum:

  1. ben bu sabaha güzel başladım... düş gibiydi gerçeğim ve gerçek oldu düşlerim. belki de o yüzden adamın da dediği gibi: ben senin en çok düşlerini sevdim. kendime onları gerçekleştirmek için aşk diledim.
    sen de aşkı dile... senin olsun, senle olsun.

    YanıtlaSil
  2. ayna ayna söyle bana; en güzel düşün şimdi hangi rüyada?

    beenmaya

    YanıtlaSil
  3. benı bılırsın senın yazılarına pek yorum yapamam,sana her zamankı yuregıne saglık,gene dokturmussun,harıka yazmıssın....

    YanıtlaSil
  4. Güzel yüreğin gibi güzel olsun düşlediğin hayatın dilerim.

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkürler arkadaşlar. beenmaya sen neden adsız oldun ki...

    YanıtlaSil