1 Eylül 2011

BAKAR MISINIZ?


11 yorum:

  1. ilk gün aile ve yakın akrabalar, ikinci gün biraz daha uzak akrabalar, üçüncü gün eş dost ve blog arkadaşları...:))

    iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  2. :) Güzel fikir. Geçmiş bayramınız mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş bayramınız mübarek, her gününüz bayram olsun...

    YanıtlaSil
  4. özlemle dolu hoş bir tebessüm:)

    YanıtlaSil
  5. Lucky Luke

    insan özlüyor cocuklugunu daima. ben hariç belki..:)

    ixir

    bir müddet daha böyle seyrek buralardayım. sonucu beklediğim gibi olursa açıklarım nedenini.

    nasılsın?

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş bayramın mübarek olsunn:) ne kadar güzell bir bayram yazısı olmuş:)ikinci bayramda yaklaşıyo.Ben geçen sene de ramazan bayramından sonra ara vermişim baktım da:) bu günlerde sanırım bana birşeyler oluyo.Hayatım iyi çok şükür problem yok ama bana kal geliyor heralde:)))
    Dilerim senin de hayatında seni üzecek,çözemeyceğin problemlerin olmaz.son yorumunu merak ettim ama sormayayım:)

    YanıtlaSil
  7. kamikaze, bloguna yazdım burdan da yazayım iyi ki varsın. harbiden öyle..:)

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkürler ya vallahi şımarıyorum:)) iyi ki varsın sen de.sonsuz teşekkürler:)

    YanıtlaSil