14 Ağustos 2011

HAYAT BİR OYUNMUŞŞŞ

Hayat bir oyunmuşşş
hayat (bir) oyunmuş....
öyleymiş işte;
kocamaaaannn  bir oyunmuş hayat
1-2-3 ya da 3-2-1...
önüm, arkam, sağım solum sobe(lendim) yine...

sonra sigara sağlığa zararlıymış
özellikle yemek sonrası,
seks sonrası,
alkol öncesi, sırası, sonrası...

bla bla bla

sıkıldım;
arı vızıldaması,
sinek cızırdaması,
yağmur sonrası asfalt kokusu...

sanal karalamalar,
sanal kahramanlar,
sanal kafiyesini* uyduramadığım bi dolu şey işte.
aynı çizgide gidip gelenin içinden çıkamadığı ruh hali.
kelimelerden de fal tutulurmuş
tutup kelimeleri klavyenin gözzzzüne soktum yine.

sabaha doğru dört
sabaha doğru göt
sabaha doğru her şey
sabaha doğru işte....

hayat bir oyunmuşşşş
dibine vurasım geldi yine....

(*yemişim kafiyesini sahurdan az biraz önce)

acıdan geçtim güzelleştim

11 yorum:

  1. Ben geç mi kaldım acaba.Hayırlı ramazanlar diliyorum.Ramazanı ortaladık bile.sayılı gün çabuk geçiyor.
    Yazı da güzeldi:) İyi pazarlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Hayat hep oyun hep bişeyleri kovalamaca..
    Herşey ne kadarda saçma aslında... Benide bunalıma soktun yahu :/

    YanıtlaSil
  3. kayzegen bunalmamak lazım, hüzün dozunda takılmak daha sağlıklı...

    YanıtlaSil
  4. keşke o dozda kalabilse :):) neyse ama arada bunalımda iyidir.

    YanıtlaSil
  5. bunalım hiç iyi olmamıştır, hüzünle karıştırıyorsun sen onu..:)

    YanıtlaSil
  6. işte bunalımda. gereksiz duygulardan :)

    YanıtlaSil
  7. rock grupları havada kaparlar bunu valla:)

    YanıtlaSil
  8. kaygazen

    ..:))

    lucky luke

    beğenirseler buyursun alsınlar, artık bana lazım değil..:)

    YanıtlaSil
  9. merhabalar.
    çok hoş yazılarınızda ki tını.
    izliyorum sizi.
    beklerim bende sayfama,arzu ederseniz elbette..
    sağlıcakla kalınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..

      tabi ki, fırsat buldukça okuyorum blogları, sizin blogunuzu da zevkle okurum.

      saygılar

      Sil