5 Ağustos 2011

ÇEŞİT ÇEŞİT

Saf, mal ya da umursamaz sevgili;

-Hayatım dün akşam ki arkadaş toplantısı sonrası yatacak yer olmadığından bi kızla yatmak zorunda kaldım.
.Olsun canım, ben sana güveniyorum.
-Ama uyandığımızda ikimizde çıplaktık
.Havalar çok sıcak bu ara. iki kişi yatınca daha bunaltıcı olmuştur, normaldir. ben sana güveniyorum.
-eeeeee yoooo o kadar da bunalmadık...:))


Aşırı tutkulu ve kıskanç sevgili;

-Hayatım bu akşam arkadaşlarda toplanıyoruz.
.Hangi arkadaşlarla?
-Ali, Osman, Abdullah, Ayşe ve ben.
.Ayşe kim?
-Bizim yan komşu, Osman' ın da kardeşi.
.sevgilisi var mı?
-Bilmem sormadım.
.Başka kim var, alkol alınacak mı?
-eee bilmem eben de gelebilir....:))


Bu iki model arasında ben kararımı veremedim. İlk şıkta seni iplemiyor mu, fazla mı saf çakamıyorsun, sana olan aşkını sorgulamaya başlıyorsun. İkinci şıkta her an üzerine lanet kusacağı korkusuyla pısıp kalıyorsun. Ve işin aksi ilk modelin karşısında ister istemez sen ikinci modele bürünüyorsun birden.

Yok mudur insan ilişkilerini incelemekten öte, olağan rayına sokup huzurlu, mutlu olmamızın formülünü geliştirebilecek bir düşünür, düşündüğünü uygulatır?

(yan bölümde, ve başlığı altına ''SABİT MİM (tıkla)'' sayfası eklenmiştir. Mim yazmaz imajını düzeltebilmek dileğiyle. Aha da olayı sabite bağladım..:))


acıdan geçtim güzelleştim
.

10 yorum:

  1. Ortası gerek bize, o da yok hiçbir yerde. :))

    YanıtlaSil
  2. ''bayan personelle çalışmak zordur'' diyen bir bayanın söylediği sözü doğrulamak istercesine saldırgan ve saçma tavırlarına devam etmesine benzedi bu durumda. hangi cins daha cok kendinin farkında değil acaba yaaa...:)) ya da durumu zorladığını hangi taraf algılayamayıp kendini normal sanıyor. muamma....

    YanıtlaSil
  3. iki tipleme de normal değil bence. Çok mu zor yaw normal bir insan kızı bulman :))

    YanıtlaSil
  4. bana gelince zorlaşıyorlar sanırım..:))

    oysa başta her şey olağan başlıyor, aha ne normal bi kız diyorsun sonra bi bakıyorsun her şey değişmeye başlıyor..:))

    YanıtlaSil
  5. Aldanma ve kapılma dönemin geçtiği için normal birini bulamazsın :) Bu devirde maalesef seviyeli ilişkilerden midem bulanıyor ...

    YanıtlaSil
  6. en güzeli evlenip çoluk çocuğa karışmak zaar...:)

    YanıtlaSil
  7. Aslında hiçbir zaman dışarıda aramamak lazım suçu. kadınların; doğası gereği (kimi zaman gizlemeye çalışsalarda )sahiplenme duyguları yüksektir. Erkekler ise tam tersi. Bu yüzden de her zaman problemler çıkacaktır. Ama bu problemlerin içinde değil de seyircisi olmayı tercih edersen üzülmez, hatta eğlenebilirsin de.:)

    YanıtlaSil
  8. sahiplenme duygusu kadında mı, erkekte mi daha yüksek ?

    gerçi ben zaten bütün yazdıklarımı seyirci koltuğundan izleyerek yazdım. hoş izlediğim kendi hayatım da olabilir o ayrı..:)

    YanıtlaSil
  9. Bir de şu açıdan bak o zaman belki hak verirsin :) Kadın öncelikle ANNElik içgüdüsüne sahip bir varlık... Bir annenin evladını sahiplenmesi ile bir babanın sahiplenmesi arasın da çok fark var bence. Kadın bazen bu duygusunu geri plana atmayı başarabilse de bir müddet sonra patladığında kesinlikle yakınlarında olunmaması gerektiğini düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
  10. sahiplenme daha erkeğe has bi duygu sanki. sahiplenilmeyip delirmek kadınlara mı has acaba..:)

    neyse karmaşık bi durum...

    YanıtlaSil