8 Temmuz 2011

HIMMMM, GARİP

Çok tuhaf şeyler oluyor bu ara. Ajda Pekkan Sinan Akçıl' la düet yapıyor (hoş Serdar Ortaç' tan şarkı almışlığı da var ), programlarda konuşabiliyor. On cümlenin üçünde kendiyle çelişiyor gibi gelse de konuşuyor işte. Bir de mega-ultra starımız Tarkan' dan aynı performansı beklemedeyim. Her söylenen cümle erotik değildir, bunu birileri kendisine hatırlatmalı. Misal o seslendirdiği belgesel, gerçekten erotik değil. '' göç etmek için doğdular, ohhhhh.. ya göç edecekler ya da ölecekler. korkunç tehlikelere rağmen ahhhhhh''

Futbolda şike iddialarıyla ilgili çeşitli girişimler oluyor.  Detayı herkes biliyor zaten, nihayetinde bi gariplik var burda da..

Sonra bloğumu dünyanın dört bir yanından izlemeye alanlar mevcut. Geçen arkadaşa ''blogumu yabancılar izlemeye başladı, ne ayak'' dedim. Özelleşiyor senin blog galiba dedi..:))  Ayrıca blog camiası da bi garipleşmeye başladı. Henüz kaynağını, belirtilerini çözemediğim bir şey.

Ve twitter da Erol Köse macerası devam ediyor. Tavsiye ediyorum, muhakkak izleyin kendilerini. İnanın '' ulan benimki de dert mi?'' dşyeceksiniz bir zaman sonra.  (bu kısımda hakaret yok değil mi?) Sıklıkla twittçilere ''hakaret içeren söylemler direkt bilişim suçları merkezi tarafından izleniyor. ıp ler belirleniyor ve cezalarını çekiyorlar '' deyip duruyor da tırsıyorum. Ve fakat, bir çok tivitında aleme bulaşıyor. o zaman gerekli merciler tarafından IP si belirlenmiştir zaar..:)  ( offfff türkçeyi unutmaktan çok korkuyorum)

onlar savaşıyorlarda, vahşiydiler... uuuuuuuuuuuu

Ve en önemlisi ben, gün geçtikçe ruhuma biraz daha ihanet ediyorum. Sonra pişman olmuyorum, olsam da itiraf etmiyorum, hatta mutluyum. Dünyayı onun algılanmayı istediği gibi algılıyorum. Ne zamana kadar bilinmez.....

Büyük göçler... ayyyhhhhh..:)

Ve Sezen' e devam


Ey aşk neredesin şimdi, sen de mi terk ettin beni?


acıdan geçtim güzelleştim

4 yorum:

  1. Puhahha belgesel çok iyiymiş:DD

    YanıtlaSil
  2. ulkecek bi gariplik mevcut :))

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel bloğu dünyadaki arkadaşların takip etmesi garip değil normal çünkü takip edilmesi gereken çok güzel bir blog:)

    YanıtlaSil