10 Ocak 2011

HIMSSS

Neden yorumlara cevap yazarken (@) işareti kullanıyorum?
neden?
neden?
neden?

-kaplumbağa deden...

Çok büyük çıkmazlarım, aymazlarım, kaygılarım, kaygısızlarım, inlerim, outlarım, oto parklarım, outletcenterlarım, avmlerim var.

Bir de;

.nasılsın
-burnun kapıya kısılsın diyesim var.

İyi geceler ve Mustafa Ceceler' i bu gece, bu kadarın üstüne ağır kaçar diye yarına saklıyorum ve taşıma suyla döndürüyorum değirmenimi.

hişşşş, kimse duymasın;

hırsızlar dolaşıyor hırsızlar
para koyarlar cebine ruhunu çalarlar oğlum senin.
plastik bunlar yaşamıyorlar
üstüne sürerler pisliklerini
artıklarını sarkıklarını oğlum senin..
anasını satarlar melodinin dinin dinin nini*

saygılar...


gereksiz adam

*yaşar kurt: hırsızlar

9 yorum:

  1. .nasılsın
    -burnun kapıya kısılsın

    :))))))
    Uff yarın kesin birilerine demeliyim bunu. Ortam yaratmalı ortam:D

    YanıtlaSil
  2. tam da nasılsın, bir iki gündür aklımdasın diyecektim ki, aldım cevabımı gidiyorum burnum kapılara kısılmadan, sana selam ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. hepsi var ama bir kedin bile yok di mi gereksiz..

    Hadi gülümse :)

    YanıtlaSil
  4. sen şu işaret meselesini bana da sormuştun galiba bir yorumunda yanlış hatırlamıyorsam ha benden cevap gelmemişti tabi o ayrı :)))

    YanıtlaSil
  5. selamlarrr.Ben de @ işaretini unutuyorum:)) daha asortik oluyor böyle yapınca:) asortik ne demekse artık:) Nasılsın sorusuna verdiğin cevabıda tuttumm:) en iyi dileklerimi bıraktım gidiyorum bana müsaade.aa bir arkadaşım da der ki,

    iyi geceler
    öpsün seni yedi cüceler:))

    YanıtlaSil
  6. sorular sorular sorular

    hayat sorular

    ve hepsıne yetemeyen cevaplardan olusur..

    YanıtlaSil
  7. Sishyphos

    ..:)

    bi dost

    demek beni akıllı sanıyordun, sevindim...

    novella

    ..:)
    umarım sen iyisindir..

    YanıtlaSil
  8. üryan

    evet, ne acı. oysa kedim olsa her yer güllük gülistanlık olacağğğdı..:))

    beenmaya

    ezelden beri takığım ben o işarete. beni muhatap alıp cevap vermedin yani, öyle olsun bakalım...:))

    kamikaze

    süpersin...:))

    öykü

    boş, dolu bi sürü sorular evet. akıl işte ne edeceği belli olmuyor insana...

    YanıtlaSil