2 Ocak 2011

AHA 2011

Kıçını yataktan kaldırıp yeni yılı coşkuyla karşılayamayacak kadar hasta başladım yeni yıla. Ne kırmızı don giyebildim ne de ondan geriye sayıp şampanya patlatabildim. Nasıl başladıysa öyle gitmez, antibiyotiklerimi düzenli olarak kullanıyorum, geçecek inşallah.

ha hasta olmasam şampanya patlatıp, ondan geriye sayacak mıydım?
yooo, maksat muhabbet olsun...

Bu arada çeşitli nedenlerle uzun zamandır ziyaret edemediğim, varlığımı hissettiremediğim blog sahibi arkadaşlara iyi yıllar diliyorum. Huzur olsun yeter be...


gereksiz adam

20 yorum:

  1. Mesaj alınmıştır gereksiz..
    Bilahare, o çeşitli sebeplerin neler olduğunu anlatırsın umarım..

    kımızı don, donanmak için yeterli değil inan :)
    Ve gelelim şampanyaya.. yok be, ben seni hiç o karee düşünebilemedim..
    Çabuk iyileş..
    özleniyorsun..

    YanıtlaSil
  2. ben de hasta girdim yeni yıla, bu nedenle de benim yeni yılım henüz gelmemiş gibi... geçmiş olsun çok. ben kırmızı don kurtarmaz diye, kırmızı pijama giydim. göreceğiz bakalım :))

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun ve iyi yıllar canımcım...

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun, dikkat et kendine :)

    YanıtlaSil
  5. Zaten kim uydurduysa o "nasil girersek" masalini gercek olsaydi dünya eglenmekten yikilirdi simdiye kadar....
    Sana gecmis olsun.
    Yeni yilin güzel günleri fazla olsun. Cok fazla.. hatta hep güzel günlerle dolu dolu bir yil olsun:))

    YanıtlaSil
  6. Çoook geçmiş olsun gereksiz adam.Bencede yeni yıla nasıl girersen öyle geçmiyor.Mühim olan her anı dolu dolu yaşamak.Kesinlikle huzur ve sağlık olmalı en başta.gerisi kendiliğinden gelir.şahane bir hafta diliyorum.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun .
    Biraz kötü başlamış ama dilerim çok güzel bir yıl olur senin için ve benim için ve hepimiz için

    bu arada kırmızı donun hiç bir etkisi olmuyormuş ben de söyleyenlerin yalancısıyım :))

    YanıtlaSil
  8. inşallah geçmiştir diyorum ve hala geçmediyse de acil şifalar diliyorum arkadaşım...

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun.O kırmızı don bayanlara özgü birşey değil mi?Yeni yıl huzur getirir inşaallah.

    YanıtlaSil
  10. herkese bi cevabım var durun ama önce adsız' a yazmalıyım.

    sayın adsız futbolumuza, oyumuza, buyumuza ayakta işememize dahi göz koyan bayanlar var da ben kırmızı dona göz koymuşum çok mu?

    ayrıca yanlış biliyorsun o don rengi herkes için geçerli.

    (oh rahatladım..:))

    YanıtlaSil
  11. @üryan

    ..:)

    bira cips ya da fıstık en güzeli de çok zamandır içtiğim de yok zaten.

    sebepleri mi, konuşmayalım su ara yeni yeni etkisi geçiyor üstümden...

    @novella

    öyle oluyor gerçekten. ben hep 2010 da gibi hissediyorum kendimi. hoş atlaya zıplaya kutlasam da aynı hissederdim. eee ne bu çelişki bendeki.... pöfff..:)

    @Sıradan Bir Sazan

    çok saol cicimcim..:))

    @Pilli Petro

    saol, oysa çok dikkat ediyordum ama oldu işte.

    @sünter

    hepimizin inşallaah. lay lay lom yaşayıp gidelim, en güzeli..

    YanıtlaSil
  12. @kamikaze

    sen diledin diye zaar güzel bi hafta başı oldu. çok yogundum, çok yoruldum ama mutluyum beee...:) saol...

    @Ateş Böceği

    teşekkürler. inşallah dediğin gibi olur bizler için.

    @beenmaya

    daha iyiyim hatta çok daha iyiyim. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. Gündelik hayatta değil,yılbaşında uğur getirsin diye giymek daha çok bayanların yaptığı saçmalık.Kültür alışverişi herhalde.Bay gereksiz..

    YanıtlaSil
  14. @adsız

    bay ya da bayan adsız anladım gündelik yaşamdan bahsetmediğini. zaten gündelik yaşamda alemin don rengi kimseyi bağlamaz. ben de o bayanların saçmalığı değil, herkes için geçerli diye ısrar ediyorum. hadi kavga edelim bu konu için, çok istiyorum bunu....:)

    YanıtlaSil
  15. Ama ben kavga etmek istemiyorum en azından don yüzünden.Şöyle adam akıllı bir konu olsa tamam...

    YanıtlaSil
  16. @Adsız

    yav boşver, içini boşaltalım her şeyin. huzur ancak öyle yakalanıyor....

    mesela ben (@Adsız) yapıyorum ya, her isimden önce bi @ yapıyorum. nedir yani bu, bunun için ben bile kendime kıl oluyorum sen de bana kıl ol ya da birileri kıl olsun tartışalım hadi..:)

    YanıtlaSil
  17. Sana mutluluk yaramıyor,bak çarptı ne hale geldin..İlla da istiyorsan kıl olunması uğraş biraz...

    YanıtlaSil
  18. @Adsız

    saol ya, şu mutlu günümde kahrımı çektin..:)

    YanıtlaSil
  19. Sen de sağol.du güleyim:))

    YanıtlaSil
  20. çok şükür, ironikte olsa güldürebildim seni...

    YanıtlaSil